Nekad Doggelito123123 | Ban Överklagan [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Doggelito123123

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/verynicecookie

Ditt Hex-ID: 11000014c4a310d

Vad är din discord tagg? cooling.23

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-24 192927.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror och även vet att bubblegum bannade mig för lall och slåss. Alltså suntförnuft. det var därför han bannade mig och det var jag som gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det hela böejade med att jag och mina kompisar ig skulle vara dumpen och prata med folk. Sen så en kille kom till oss och sa att en kille taffsade på han. så vi sprang dit och började prata med han. sen så försökte han fly och vi sprang efter. han ställde sig i ett hörn och min kompis slog han. så jag hängde på och slog han vilket var förstårs fel av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lallat slåss har en klump i magen för låt för allt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår. Ville bara på peka och undrade om att jag blev av med medlem. Jag var i testperiod men hade klarat ut den och hade skickat. men dom hade inte hunit kolla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka