Nekad Dogge123 | Ban Överklagan [Jonthe08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DropDougle

Aktiv Medlem
Meddelanden
771
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199057423403/

Ditt Hex-ID: 110000141654c2b

Vad är din discord tagg? DropDougle1#1866

Vem var det som bannade dig? Jonthe08

Bild på banmeddelande: bild_2023-10-10_165010997.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag jag sa att jag skulle äta i min hjärna eller nått sånt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min bil hade blivit buggad och flög överallt och sen hoppade jag support men då tog dem inte in någon så jag gick tilbaks in game och då sa jag att jag skulle äta o då sa min kompis i hjärnan då sa jag aa för jag inte fattade vad han menade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för dedär är inte ens OOC, eller det bror på hur man använder det jag gjorde det genom rp, jag skulle gå o äta irl och då tog jag mig ur fivem med rp. Om dedär skulle hända i riktiga livet då skulle min kompis inte tycka det var skumt eller nått sånt. Jag sa aldrig något om att gå o äta i min hjärna eller nått sånt. Tänk så vad skulle någon säga i riktiga livet, om jag hängde med en kompis och jag sa jag ska stänga av nu då blir det ju jätte skumt men i mitt scenario var det jag sa inte alls skumt för man skulle kunna säga det i riktiga livet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 6 gånger och nästan alla gånger var felaktiga förutom att jag skulle använda voice changer och C logg men den gjorde jag inte medvetet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså jag kunde gjort något annourlunda men det skulle va onödigt för jag bröt ej mot några regler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för det var en felaktig ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka