Inaktuell Dogge123 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DropDougle

Aktiv Medlem
Meddelanden
771
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas

Ditt discordnamn: DropDougle1#1866

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jag känner mig tillräckligt mogen för att ansöka till staff, jag är en lugn person som är aktiv på både dcn och inuti fivem. Jag har kört på Unive sedan oktober 2021, jag har såklart pausat under vissa tider, men jag har varit medlem sedan 22 Februari 2022. Jag är en person som lär mig från mina banns istället för att bli lack och bara göra det sämre, det är så jag vill insperera folk till att lära sig från sina banns så Unive tar ännu ett steg upp i rp nivån. Jag har en kompis som är staff och brukar sitta i support med han och han frågar till och med mig saker för jag kan så mycket, känner att jag har förstått saken med att vara en bra helper så jag hoppas att jag blir accepterad nu. Jag är en person som inte ger upp så jag kommer fortsätta och fortsätta att ändra denna ansökan tills jag blir accepterad, hoppas iaf att ni ger mig en chans för att bevisa vad jag går för.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Import bilarna tycker jag är ett stort problem då dem kör super snabbt och aldrig går sönder. Så när folk krockar med importer in i vanliga bilar går dem vanliga bilarna sönder direkt och sen åker importbilarna iväg. Då bryter man två regler, power gaming och sunt förnuft, för det första dem rpar oftast inte på sina skador och i riktiga livet skulle man ju stanna och kolla hur det gick med andra personen.

De flesta som har importer är ju kriminella så om man säger något när dem till exempel körde i fel sida av vägen kommer dem bara hota dig istället för: Ey sorry hur gick det, sorry det var mitt fel. Det skulle bara vara så mycket bättre RP om alla började göra såhär. Dem kriminella leker sig lite för mycket ibland, fattar att dem kan döda mig men det är bara så fel istället för att göra den andra personen rädd istället för o ba säga sorry och åka iväg.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tänker att man ska varna eller banna dem som bara åker iväg även om dem rpar på sina skador eftersom dem måste ju kolla hur de gick med andra personen. Jag tycker man borde få varningar och när man har fått typ 3 varningar ryker kriminell rollen om man har den plus en ban på 3 dagar. Och om man inte har gjort något regelbrott på två veckor försvinner alla dina varningar. Jag vill göra det en regel eller att nån skriver det för att utveckla Unives rp med en stor mängd.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man kan bara inte ta helper roller som lalleri man måste agera professionellt genom att hjälpa andra folk, inte bryta mot nån regel eftersom det ger dåligt exempel till icke medlemmarna och medlemmarna. Det är viktigt att vara mogen så man inte hotar andra personer eller skriker på dem om dem gör nått fel för att dem ska kunna förstå att dem har gjort fel.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag - 14:00 - 22:00
Tisdag - 14:30 - 22:00
Onsdag - 14:30 - 16:30 20:00 - 22:00 har träning här mellan
Torsdag - 15:00 - 16:30 20:00 - 22:00 har träning här mellan
Fredag - 15:20 - 01:00
Lördag - 12:00 - 01:00
Söndag -12:00 - 14.00 16:00 - 23:00 har träning här mellan

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit medlem i Unive sen 22 Februari 2022 men sen blev jag bannad från discorden pågrund av ett dumt misstag jag gjorde som jag ångrar riktigt mycket. Jag har dock spelat Unive sen 2021 oktober eller november.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit delägare 3 gånger, admin en gång och massa mer roller men det var så länge sen så jag kommer ej ihåg. Jag har tidigare klarat staff ansökan men blivit nekad på muntliga

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Servervakt, support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba i alla områden men jobbar helst inte i donation eller krim då jag måste läsa på lite mer om reglerna för att nå staff nivå.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka