Inaktuell Dogge123 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DropDougle

Aktiv Medlem
Meddelanden
771
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas

Vad heter du på discord? DropDougle1#1866

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Medlemmarna är basen till Unive och det skulle vara roligt att ha ansvar över medlemsområdet för att förbättra Unives framtid. Det skulle vara roligt att vara aktiv i forumet genom att ta intervjuer, kolla på ansökningar. Det är också ett bra kliv fram för att komma in i Unives staff team vilket jag skulle vilja vara med i framtiden. Genom att acceptera bra medlemsansökningar skulle göra rpn bättre och det är min första prio och jag gissar att det är Unives top prio med. Servern har förbättrats väldigt mycket det senaste året och jag gissar på att det är medlemmarna som har hjälpt en stor del med rpn och det har gjort så att dem i ledningen inte behöver anstränga sig lika mycket om rpn och det betyder att dem kan focusera på att förbättra discorden och alla byggnader och bilar i självaste fivem servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är aktiv, trevlig, mogen och har väldigt mycket tid att kolla på ansökningar. Jag tycker att det är roligt att hjälpa personer och jag är alltid glad, dem ska inte vara rädda för att fråga vissa frågor för jag kommer ihåg att jag var så när jag precis började köra rp. Jag brinner också för att förbättra rpn för det blir en mycket bättre upplevelse om man kör på en server med hög rp, jämfört med dålig rp. Jag är den som sätter mer foten när det krävs och verkligen får folk o förstå vad jag menar när jag väl berättar något eller förklarar något för dem.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta människor som man själv vill att någon ska bemöta dig. Till exempel om du är sur över något kan du inte ta ut det på andra personer vad som än har hänt. Man ska också ha respekt för den andra, bara för att han är ny och inte är medlem betyder inte att du ska behandla hen illa. Om dem har en åsikt ska du respektera den men du kan fortfarande tycka att dem har fel. Om två personer bråkar ska du lyssna på båda partierna innan du säger något.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på servern är en underbar chans att vara med i en community som är otroligt stor och bra. Man ska vara som ett kompis gäng och man ska inte vara elaka mot varandra genom att bråka med varandra, svära åt varandra. Det ska vara något bra att vara medlem på Unive, man ska vara stolt och kunna lita på staffs.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem ska ha koll på sin egen rp och dem ska inte oroa sig om nån annans rp, det är servervaktens och staffsens jobb att se till att ingen har dålig rp. Dem ska också ha bra koll på alla regler, det är bra att veta ifall någon bryter miot nån regel kan du alltid reporta hen. Man ska bete sig och inte lalla runt och förstöra andras upplevelser i Unive. Vissa kan tro att Unive är en dålig server om folk bara lallar runt hela tiden. Om någon har svårt kan man alltid hjälpa dem genom lokal ooc och skriva till dem och förklara grunderna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Rpn skulle vara huvudansvaret eftersom man spelar stor roll där, eftersom det är du som släpper in alla så man måste hålla koll så att dem man intervjuar kan alla regler.

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar kan jag ta ansökningar från 15:00 till 16:30 för då har jag träning och sedan efter den från, 19:00 till 22:00. På helger 13:00 till 22:00, ungefär samma tider på loven.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka