Accepterad Dogge12 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dogge12

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121534448/

Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas

Vad är ditt discord namn? Gurksås#2282

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Xander Falk och är född år 1990-12-04 Han har en bror som heter Benjamin Falk och dom älskar att umgås med varandra. Deras föräldrar och dom kommer från Colombia men vart tvingade att flytta för att deras pappa varit med om nån dålig droghandel. Deras mamma tog hand om dom 2 och deras lille bror, dom hade som hette Fernando Falk. Benjamin tog med sig Xander och flyttade till Sverige för att börja ett nytt liv. Men dom ville fortsätta i hans pappas spår och göra hans far stolt. Han har alltid haft det lite skevt i uppväxten, eftersom att hans far varit med om så mycket skit, vilket ledde till att Benjamin och Xander fick ta skiten för att han gjorde dåliga affärer med dom som ville åt honom. Men han var svår att få tag på så dom tog Benjamin eller Xander för att få fram han. Det funkade inte alltid så han har inte haft det helt hundra. Xander har varit på sjukhus x antal gånger pga av det. Men han vill ändå göra sin far stolt, så han tänker att han vill bli en del av någon kriminalitet för att kunna fullfölja familjens öde.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Detta är en av servrarna mina kompisar börjat spela på. De har också snackat om hur bra servern är och detta fick mig att ansöka hit. Den är också ny för mig och välutvecklad, vilket jag gillar då man kan lära känna fler då. Jag ansöker också för att förra servern jag spelade på dog. Så känner att jag vill ansöka till en seriös server med ett bra staff team som sånt inte sker på. Jag vill också utveckla min rp ännu mer då jag spelat på ett tiotal andra serverar som stängt ner eller liknande. Detta är alltså nästa steg i min roleplay att spela på en server som inte bara folk roleplayar på för pengar och makt. En seriös server där man rpar för att ha roligt och utveckla sin rp framåt. Jag kommer anstränga mig genom att vara väldigt aktiv dagligen och spela ofta. Ha en seriös nivå på min roleplay och inte lalla runt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och rolig rp igenom att vara social och skaffa vänner sedan har jag rpat rätt så mycket förr vilket gör att jag vet hur man rpar. Alltså kommer jag bidra med SocialRp och roligrp för båda parter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid göra scenarion bara för att vinna dom själv för ett bra scenario är inte alltid vinst. Scenarion ska vara roliga på båda sidor och alla ska ha kul under det

Hur hittade du Unive? Via en streamer på twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka