Nekad Dogge12 | Medlem ansökning [Ruden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dogge12

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121534448/

Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas

Vad är ditt discord namn? Dogge#2282

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Johan Johansson och är 21 år gammal. Jag föddes i en liten liten by i norra Stockholm. Jag adopterades vid 4 månaders ålder och kom till en familj som jag trivs bra med än idag. Min familj består av min hund molly, min pappegoja kexet, min mamma och min pappa. Jag har alltid haft det bra med min familj men något år efter min mamma och min pappa adopterat mig så skilde dom sig och jag bodde på deltid hemma hos min pappa och deltids hos mamma. Jag har haft jobbiga år när jag var liten och jag har alltid känt mig ledsen och arg men jag har liksom inte kunnat ta ut det då min pappa hade blivit alkolist och min mamma jobbade för fullt för att vi skulle få det bra. Min pappa var speciell, han kunde både vara snäll och han kunde slå mig ibland. Jag gillade min pappa men ändå inte för allt ont han gjort mig. Mamma och pappa har alltid bråkat med varandra och jag har suttit och socialtjänsten fleraaaa gånger. han har haft en riktigt dålig uppväxt eftersom att hans föräldrar inte tagit hand om honom vilket ledde till att han var tvungen att lösa saker själv i sitt liv vilket ledde till att han vart som en ensam varg tills han hittade en perfekt människa som gjorde hans liv bättre.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom som att denna server är dunder bra och jag har spelat på den innan vilket leder till att jag vet hur sakerna ska gå till och jag kommer bidra med en bra och seriös rp vilket leder till att jag kommer passa in på rpandet på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt bra roleplay server och folk är trevliga, Det finns massor och göra och man kan inte riktigt tröttna eftersom det finns så mkt

Hur hittade du Unive? Via en streamer

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och göra bra roliga scenarion vilket leder till att mitt rpande utvecklas

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul och göra bra roliga scenarion vilket leder till att mitt rpande utvecklas

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka