Nekad Dogge12 | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dogge12

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisas

Vad heter du IRL? Douglas

Vad heter du på discord? Dogge#2282

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 150+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Eftersom att jag har jobbat på marja länge och jag är biträdande och tycker om jobbet väldigt mycket. Jag vet hur firman funkar och ja skulle jätte gärna vilja jobba som chef och ta hand om allt och ha trevliga anställda och hjälpa servern med att sälja bilar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat här innan och jobbar just nu vilket gör att jag kan de flesta priser och vet hur man tar hand om kunderna

Berskiv din karaktär? Det är en gubbe som är född 1994 han älskar bilar och har alltid tyckt om bilar sen han var en liten pojke. Hans pappa Erik Johansson hade en jätte fin bil som lät jätte trevligt tyckte. Hans fru hette Josefin Johannson och då valde dom att skaffa ett barn som hette Johan Johansson. Hans drömmar är att jobba med bilar och sälja dom. Han bodde i Tyskland ett tag men han flyttade till Sverige när han va 4 månader gammal. Han o hans pappa brukade åka med honom på sjön och sladda med bilar tillsammans.
Han har alltid haft intresset för bilar

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan för de mesta varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de skulle jag för då hade jag fortfarande varit Biträdande chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka