Nekad Dogge12 | Ban överklagan [Dripper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dogge12

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121534448/

Ditt Hex-ID: 110000145378df0

Vad är din discord tagg? Dogge#2282

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag har fått en klacksko i huvudet

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktist inte riktigt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod på marjas och då frågade en föredetta staff frågade mig om jag kunde sälja en import bil och då sa jag ja eftersom att han hade staff grejer ingame o jag tänkte ju då att han va staff och sålde bilen sen gick jag och lade mig och sov, och när jag vaknar så är jag bannad.

Jag skrev till nizze och frågade om han kunde prata med philip om det eftersom jag inte fick svar av philip själv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet ju somsagt inte om de va därför jag vart bannad men isåfall så är de ju inte en felaktig ban fast ändå tycker jag den ä felaktig med tanke på att han hade staff powers ingame så tänkte ju jag att han va staff och då tänkte jag ju att de va lugnt och att de inte händer nåt. Sen pratade jag mead nizze på discord om det och han skrev till mig att de inte skulle bli nån ban och då får jag en av philip senare sen ändå. Men jag gjorde ju fel så j ag förtjänar den. Men nizze sa ju somsagt som han sade men aja de blev som de blev.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 Gång på vianor för jag sade en ooc grej.
1 gång när jag sladdade på torget

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat säga nej till han och inte sålt bilen till han. Alltså hade jag kunnat neka att sälja fordonet och bett han fråga en staff istället för mig. Inte skrivit till nizze på discord och frågat om han kunde fråga philip

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig att kolla upp allt om sånt. Och mina förra bans har jag lärt mig massor av jag har lärt mig att man ska tänka på varenda regel och inte bara vissa. Jag har lärt mig genom att jag inte kunnat haft kul med folk på unive längre och jag sakar denna server så mycket. Jag kommer lyssna och göra allt som reglerna säger och lyssna på ALLA STAFFS och kolla upp saker även om nån frågar mig o göra saker ingame. alltså kolla upp om folk har staff i discord och sånt. Jag har lärt mig att man inte ska skriva till staffs i dm och att man ska vänta på sin tur men jag vart så ledsen när jag inte kunde spela på servern längre

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka