Nekad Dogge12 | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dogge12

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121534448/

Ditt Hex-ID: 110000145378df0

Vad är din discord tagg? Dogge#2282

Vem var det som bannade dig? Achoo

Hur lång tid var din ban? 3 Dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag är bannad för Sunt förnuft, Fail rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag inte riktigt höll mig till regeln suntförnuft och jag gjorde fel. FailRP var för att jag sade saker som hade hänt till han som rånade mig sen kan det ha varit att jag höll i lulle när jag körde motorcykel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min motorcykel på vägen med lulle i handen eftersom att han inte kunde hoppa på hojen och sen bara kapoof. Jag körde inom staden påväg mot piren från torget. Fail rp så vart jag rånad. Han siktade pistol mot mitt huvud och sen skrev han att han slog mig i huvudet så jag inte minns något och sen vaknade jag av att han åkte iväg med min bil. Kan även vart när lulle va i min hand för jag lyfte han medans jag åkte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mitt perspektiv så är det en felaktig ban men enligt staffsen så kanske det inte är det. Men enligt mitt perspektiv så gjorde inte jag något fel eftersom att jag bara körde i 20kmh mer än vad man får enligt vägregler. Jag tycker även det inte va en felaktig ban eftersom att jag inte riktigt höll mig till regeln suntförnuft.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 gång va på vianor jag råkade säga knapp. Då blev jag bannad och gjorde en överklagan
andra gången va när jag sladdade lite på torget. Då blev jag bannad och gjorde en överklagan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra i 80 istället, men jag förstår inte varför riktigt för ja menar det är väl inte staffs grej o sköta sånt de ä ju polisens uppgift. Sen hade jag kanske inte kört så som jag gjorde utan jag hade kört 100% lagligt istället. Jag hade annars bara låtit Lulle köra istället. Men som sagt jag hade kunnat kört lagligt istället för olagligt som jag gjorde
FailRP hade jag istället kunna inte säga saker som skedde men jag vart bara så upprörd av situationen som skedde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni unbannar så kommer jag inte göra det igen. Jag kommer följa reglerna till 100% och tänka på varenda regel inte bara några få som jag brukar göra för oftast så brukar inte fivem servrar ta så hårt på reglerna men denna gör de o jag respekterar det.
Jag kommer alltså köra mer lagligt en vad ja brukar och inte bryta mot regler.
Jag har lärt mig att man inte bör berätta om scenarion som skett till folk.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Tjenare, Vill att du utvecklar din ban överklagan. Välkommen att skriva om din ban överklagan om 24h. Mvh BotMelwin

Tillbaka