Nekad Dogge12 | Ban överklagan (Achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dogge12

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121534448/

Ditt Hex-ID: 110000145378df0

Vad är din discord tagg? Dogge#2282

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag har fått en klacksko i huvudet

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag sålde en import bil till puh, Och discorden förmodligen eftersom att jag frågade nizze om jag kunde han kunde prata med philip

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade kl 11:20 typ och sen gick jag och lade mig sen när jag vaknade så va ja bannad. Men det som hände innan 11 va att en föredetta staff bad mig sälja en import bil och jag gjorde de med tanke på att han hade staff krafter ingame så tänkte ju jag liksom ja jo han är staff. Discorden va för jag bad nizze skriva till philip

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att det var en felaktig ban med tanke på att bilen va till staff och att man inte kan sälja den till sig själv men ändå rätt gjort av philip med tanke på att bara staff får sälja sådanna bilar. Men jag hade ingen aning om det men så var det tydligen fick jag reda på i efterhand. i discorden gjorde jag fel eftersom att jag bad andra staff prata med Ägaren

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 av gångerna va på vianor när jag råkade säga Klicka där av misstag
andra gången va för suntförnuft på torget då jag gjorde en burnout och donut medans jag väntade på en kompis. Jag tog lärdom av dessa bans eftersom att jag tänker mer på alla regler o inte bara vissa av dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte sålt bilen eller någonting och då hade jag inte blivit bannad av denna anledning. På discorden hade jag istället kunnat väntat på svar och haft mer tålamod istället för att bara skriva till andra staff direkt osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig något av mina bans och kommer verkligen inte göra om dessa grejer eftersom att denna server är underbar och har sån perfekt och bra roleplay enligt mig. Allt är seriöst eftersom staff teamet tar rätt hårt på reglerna vilket leder till att det blir en seriös och rolig rp. Så jag kommer aldrig göra om dessa saker igen. Jag ska inte tjata eller skriva till staff angående ansökningar och sånt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka