Nekad Dogge | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dogge

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199010053499/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? Dogge#6003

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är någon med dålig svenska och kommer från Afrika. Jag går runt och ramlar mycket och behöver mycket hjälp då jag är virrig. Jag är född 1987 och heter Tickami. Mina intressen är att gå runt och prata med folk. Jag har inte så mycket känslor utan vill bara hitta kompisar och min bästa bombis som jag har träffat hittills är en med en röd mercedes och sedan träffade jag honom med en Bugatti men jag vet inte vad han heter :(

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill ha tillgång till twitter och hitta kompisar som jag kana hjälpa. Jag vill även hitta min kompis i röd mercedes och fortsätta min resa med honom. Jag kommer även gå runt och hjälpa så många jag kan på servern för att få en bra reputation. Typ "han i blå tröja och snabba glasögon"

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill ha tillgång till twitter och andra funktioner.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter svenska roleplay servrar att spela på där även mina kompisar kan spela på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill gå runt och hjälpa folk och hitta roliga spelare att spela med och få så mångas telefonnummer som möjligt och hitta så många kontakter jag kan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej detta är den första roleplay servern jag spelar på, på väldigt länge.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka