Accepterad Dogenlito | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dogenlito

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216291609/

Ditt Hex-ID: 11000014add6f19 (Hex)

Vad är din discord tagg? Dogenlito1#6776

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? permaban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Skada mot servern, grov rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte för när jag frågade T4arget så sa han att det hade buggat sen så skulle han föröska unbanna mig så stod de att jag inte ens var bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde drobzlall server i typ 2 timmar sen när jag skulle in på unive mellan 22:30-22:40 och rpa lite så står de att jag är pernamet avstägd från unive för att gjort en grov rdm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för att när jag fråagde T4arget så sa han aytt det hade buggat och när jag sicka mitt steamhexid så sa han att jag inte ens var bannad och jag snackade support med oliver233 vid klockan 14 typ och han kollade om jag hade blvit ip bannad men där stod de att jag inte heller var bannad sen föröskte han också unbanna mig men de gick inte för de stod att ajg inte var bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom från alla mina tidgare bans och . den senaste bannen var en 2 dagrsban när jag och en annan slågs i fängelset när en polis var i närheten men den har jag tagit mcyekt lärdom av jag har inte slagit nån mer i fängelset sen dess, API anticheat felaktig ban, en annan ban var en felaktig klacksko ban som uppstod när jag gick in på serven vid ett visst tillfälle så blev jag bannad och den bannen hade jag i 3 veckors tid för den kom tillbaka efter att jag gjorde ban överklagan som blev godkänd men som ändå på något konstigt sätt kom den tillbaka ett flertals gånger. En annan för ett väldigt långt tag sen så rånade ett som jag var med i för ett väldigt långt tag sen civila människor i Sandy utan anledning. .en annan ban var felaktig permaban det var fel id jag hade 523 och den personen som kulle bli perma bannad hade id 583. Jag har tagit mycket lärdom av de bannsen och även om tre st var felaktiga bans så har jag även tagit mycket lärdom av de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte för att jag var inte ens inne på unive när jag fick den här bannen men jag vet att man inte ska slå någon eller döda nån utan nån bra anledning till att göra de.Man ska inte gå fram till nån random spelare och bara slår ner han för att man känner för det då blir de rdm Som sagt var jag inne på drobzlall server när jag belv bannad på unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har tagit lärdom av alla mina tdiagre bans och det som jag har blvit banade för en gång har jag aldrig gjort samma regelbrott och jag vet att man ine ska gå fram till nån bara för man tycker att personen är ful t.ex. så bestämmer du dig för att slå ner personen utan något bra bakomliggande scenario till att göra det eller bra annlednig till det annars så räkans det som RDM och innan jag gör något så brukar jag alltid tänka sunförnuft innan jag gör något ic som jag inte skulle ha gjort irl

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka