Accepterad dogavis higlebattom | Medlem ansökning [cocatb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dogavis higlebattom

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198263510289/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Simonsson

Vad är ditt discord namn? DONQUAVIOUS HIGGLEBOTTOM#9569

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter emelie, hen är snygg, pålitlig, tycker om bilar och att fiska. hen är 27 år gammal. hen har en mamma och pappa som är väldigt missnöjda över hen. Emelie och suportar LGBTQ+. hen är själv köns neutral. en gång när hen var liten blev hen tappad i golvet. min karaktär ager en mazda miata och två hundar. hen växte upp i nyköping och bor fortfarande kvar. under uppväxten gick hen igenom mycket som barnaga och mycket skäll. varit inlåst i källaren i flera timmar men hen kunde alltid komma till mormor och morfar eftersom att dom alltid var snälla. i skolan blev emelie alltid mobbad eftersom att hen var väldigt tjock och var ful. Hens förflutna hemsöker hen fortfarande.. hen var inte accepterad hemma men vid 20 års ålder började hens familj acceptera hen för den emelie var. när emelie var 21 år vann hen på lotto och det förändrade hens liv helt. det var som en ny start och lever glad än idag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är bra på rp eftersom tidigare erfarenhet, jag är också en karaktär som inte lallar.jag vill bidra till att unive ska bli lallfri och en större server med gemenskap. jag bidrar med en rolig rp "upplevelse".

Vad kan du bidra med till serverns RP? Förhindra lall och göra den bättre i övrigt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man vill inte vinna alla scenarion utan att andra också ska få en chans att ha kul

Hur hittade du Unive? Jag hittade till servern genom mina kompisar som hade rekommenderat servern och sa att det var en fantastisk server att spela på. Jag har även sett olika youtube videos när folk spelar på servern och då tycker jag att det ser riktigt roligt ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka