Nekad DODO | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DODO

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? dodo_20008

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Frank Kinnemar. 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, ambitiös, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer från en ganska vanlig uppväxt där familjen inte hade det särskilt gott ställt. Han har alltid försökt hålla sig borta från problem och istället fokuserat på att bygga något eget. Efter att ha flyttat till staden vill han skapa ett stabilt liv, lära känna rätt människor och arbeta sig upp från grunden. På sikt vill han kunna driva eget och ha ett namn som folk förknippar med respekt och pålitlighet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP där jag fokuserar på bra scenarion och respekt mot andra spelare. Jag gillar långsiktig karaktärsutveckling och försöker alltid göra RP rolig för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv, utan också göra scenariot roligt och realistiskt för motparten genom att spela naturligt och acceptera förluster ibland.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag och jag fick en varning och jag lärde mig att det inte är värt att inte följa serverns regler utan att man bara ska följa dem.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte metagamea, alltså använda information som karaktären egentligen inte vet om IC. RDM och VDM är förbjudet och allt våld ska ha RP-bakgrund. Man ska värna om sitt liv och spela realistiskt i farliga situationer. Combat logging eller att lämna mitt i ett scenario är inte tillåtet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte så mycket faktiskt jag hoppas bara att jag blir godkänd.

Hej!

För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.

Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka