Accepterad Dodge | Medlem ansökning [Emanuel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dodge

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Gamer689/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Dodge#3050

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Falck och är 22 år gammal. Han har vuxit upp i ett kriminellt umgänge där hans bror var kriminell och tog massor av droger och var en torped då han mördade folk för pengar. Lucas har alltid gillat att mecka med bilar. Lucas planer i Unive City är att skaffa ett jobb där man meckar med bilar men man vet aldrig vad som kan hända han kanske hamnar i fel kretsar vem vet? Lucas har även fått kontakt med sin bror i Unive City så vi får se va de kan hitta på. Lucas är en väldigt aggressiv person mot de han inte känner men annars är han sjukt trevlig mot sina vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli Medlem på Unive för att det är sjukt begränsat som icke medlem vill kunna söka till olika jobb samt olika roller vill kunna bli kriminell osv men det kan jag ej som icke Medlem därför jag vill just bli Medlem på Unive. vill ha mer möjligheter i min RP. Skulle vara väldigt kul och vara med i samma gäng som sina kompisar eller jobba på samma jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker själv att jag har Bra RP och vill att alla scenarion ska vara roliga. Så det jag kan bidra med är att ha bra RP. Kommer att rpa seriöst och inga lalliga scenarion. ska följa alla regler båda ingame och i discorden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För länge sedan av en nära vän till mig.

Hur hittade du Unive? För länge sedan av en nära vän till mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka