Nekad Dobido1337 | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dobido1337

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=399404711&token=WSHxXSbN

Vad är ditt namn i verkligheten? Niclas

Vad är ditt discord namn? Dobido1337#1601

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2009

Berätta om din karaktär. Björn Karlsson föddes i en fattig familj på landet. Hans föräldrar jobbade som mekaniker tills de sprängdes upp av en av bilarna som de jobbade på. Nu söker Björn efter ett nytt liv här i stor staden Unive. Då han har hört mycket bra om den. När min karaktär va liten så hade han svårt i skolan, han blev mobbad och hade dåliga betyg. just nu är björn 22 år gammal och vill leva upp till sin pappa och bli mekaniker hans dröm jobb är att jobba på Mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem just för att utveckla min RP så mycket som möjligt genom att få whitelist. Jag kommer bidra till server med bra RP och inte lalla. Och sedan framöver kanske till och med bli med i staff teamet för att göra server till ännu bättre än vad den redan är.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra RP utan lall och mitt mål med min RP är att få jobb på mecko. Om jag får jobbet så kommer jag jobba aktivt och se till att alla alltid får den lagningen dem behöver och göra mekonomen till sina ljusa dagar igen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska rikta på att vinna alla scenarion själv och låta de andra vinna också. Som till exempel så om någon riktar en pistol mot mitt huvud så ska jag inte ta upp min pistol eller springa iväg för att skydda mig själv utan jag ska lyssna på honom och låta han vinna.

Hur hittade du Unive? min kompis visade mig. så jag kollade upp vad det va på internet och såg er hemsida och läste allt om er

Nekad, utveckla mer på karaktärsbeskrivningen. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka