Nekad DOA | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Ambitionz

Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Ditt discordnamn: 1Ambitionz

Ange ditt födelsedatum 15 December 2008

Varför ska just du bli staff? jag borde bli staff för att jag vill kunna göra det jag kan för att kunna hjälpa denna server så mycket jag kan då jag bryr mig väldigt mycket om servern och vill kunna göra mitt bästa för att folk ska kunna ha kull på servern så de ska tycka att de är roligt att spela på unive. Så jag borde bli staff för att jag vill som sagt kunna göra mitt bästa för serverns skull så att folk ska kunna ha kul att spela.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? mestadels krim rpn ibland då det känns helt förjävligt ibland att spela för att folk sitter bara o skjuter direkt utan att försöka ha någon form utav social rp och vill bara skjuta och ej kidnappa för att kunna utföra mer utvecklade scenarion för dem andra som rollspelar på servern.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? om jag blir krim ansvarig då kommer jag sitta och specca gäng rätt så mycket för att se om dem bryter mot reglerna som finns i krim rpn och är de så att dem bryter mot en massa regler då så kommer jag fråga om flera krim ansvariga kan komma och hjälpa mig för att kunna ta det ärendet och komma på en lösning för att fixa dem felen dem har begåt.

Om jag inte är krim ansvarig kommer jag specca gäng o se om dem bryter mot regler för att sedan skicka dem vidare till krim ansvariga för att kunna lösa det problemet och göra det jag kan för att kunna hjälpa dem i ärendet för att kunna förbättra rpn vid vissa krim rpare.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska ha en väldigt bra ton mot dem man t.ex. pratar med i support eller i donation för att man ska alltid visa respekt mot den man pratar med. Man skall ta rollen seriöst och banna när man ser nån begå ett regelbrott mot serverns regler. Man skall också vara väldigt seriös när man tar support eller donation för att det skall bli så bra som möjligt. När man sitter i support så ska man inte sitta o skrika mot den man pratar med utan anledning och blir det så att folk skriker då ska man inte börja skrika själv och inte prata i mun på folk för att man skall visa respekt mot den man pratar med.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? det beror på när jag slutar skolan men jag kan vara aktiv på vardagar mellan 15:00 - 22:30 och på helger kan jag vara aktiv mellan 15:00 - 00:00+

sen så kan det vara så att man åker iväg ibland men då kan jag vara aktiv på discord.

Hur länge har du spelat på Unive? sammanlagt har jag spelat på unive i ungefär 2 år men jag har lämnat en gång o jag började spela i november igen.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag då jag var staff i typ mars eller februari tror jag och då var jag som sagt sv ansvarig o krim ansvarig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej det finns de inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka