Nekad dnaf | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dnaf

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199193666703/

Ditt Hex-ID: steam:11000014984348f

Vad är din discord tagg? Zyraphage / oscar_151 typ

Vem var det som bannade dig? PHILIP320, med detta sagt VILL JA INTE ATT DU TAR DENNA CMAIL

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-15 172225.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag tror först han valde bannad mig innan årskiftet för att jag använde ESP vilket är ett fusk sen så efter 7 månader av nekande så tog ja mig också möjligheten att spoofa in en gång på unive som man verkligen inte får göra och samt heller är acceptabelt såklart...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag stod och chillade i gäng huset sen så fick ja ett pm av botten då kallad "unive sync" som skrev att jag fick indragen krim för "fusk"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag stod och chillade i gäng huset sen så fick ja ett pm av botten då kallad "unive sync" som skrev att jag fick indragen krim för "fusk"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan säga direkt att det inte var en felaktig ban, det var helt rätt att jag blev bannad. Det är jag själv som har gjort fel, och jag tar fullt ansvar för det som hände.

Först och främst blev jag bannad för att jag fuskade. Redan där gjorde jag ett enormt misstag. Jag vet att fusk förstör för alla andra på servern, och det gör hela RP:t orättvist och tråkigt för dom som försöker spela seriöst. Att jag valde att fuska är inget jag kan skylla på någon annan än mej själv. Det var helt enkelt ett dumt beslut som jag ångrar starkt idag.

Efter det blev jag frustrerad över att jag inte fick någon ny chans direkt, och när jag hade fått flera avslag på mina överklagningar så valde jag att göra saken ännu värre. Efter ungefär sju månader, när jag hade blivit nekad flera gånger, bestämde jag mej för att använda en spoofer för att ta mej in igen. Jag köpte till och med en key som gällde i en vecka, och tänkte att jag "bara skulle kunna spela lite". Men det var helt fel tänkt. Istället för att försöka visa tålamod och respekt för reglerna, visade jag raka motsatsen: att jag inte brydde mej om staffens beslut.

När jag blev dragen in i support efter en skottlossning och såg att nästan hela staffteamet och ledningen var där, plus philip320, så förstod jag direkt att jag hade gjort bort mej totalt. Jag erkände att jag hade spoofat, men det var för sent. Staffen hade helt rätt i att permanent banna mej. Det fanns egentligen inget annat beslut att ta, eftersom jag både hade fuskat och sedan försökt kringgå straffet.

Jag vill därför säga helt ärligt: bannen var inte felaktig. Den var helt rätt och jag har bara mej själv att skylla. Jag förstår att det jag gjorde skapade merarbete för staff, förstörde för andra spelare och visade respektlöshet mot reglerna.

Jag vill också be om ursäkt. Till hela staffteamet, för att jag skapade extra jobb och problem. Ni försöker hålla servern ren och rolig för alla, och jag gick emot det arbetet. Och speciellt vill jag be om ursäkt till philip320, som också fick hantera det jag gjorde. Jag ångrar verkligen mina handlingar, och det sista jag vill är att någon ska känna att jag inte respekterar det jobb ni gör för servern.

Idag ser jag annorlunda på situationen. Jag vet att jag borde ha accepterat mitt straff, tagit ansvar och visat tålamod. Om jag hade gjort det från början hade jag inte suttit här nu och skrivit detta. Men jag har lärt mig mycket av det som hänt, och jag hoppas att jag kan få en chans i framtiden att visa att jag inte är samma person längre.

Efter jag blev bannad har ja raderat allt med spoofing / fusk för jag vill inte vara en person som folk tänker "a det är handära fuskaren" så har blivit helt "ren" och tagit bort allt med fusk och spoofing att göra vill lämna det bakom mig och bara titta frammåt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. . jag hade typ 3 bans när ja blev bannad men kommer inte ihåg vrf då de va typ 9 månader sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort väldigt mycket annorlunda om jag bara tänkt längre fram istället för att tänka kortsiktigt. Det största felet va att jag fuska från början. Om jag aldrig hade fuskat hade jag aldrig blivit bannad, och då hade jag kunnat fortsätta spela som vanligt o haft kvar allting. Men jag valde en genväg som förstörde både för mej själv och för andra som spelade seriöst.

När bannen kom så hade jag också kunnat ta det på ett mycket bättre sätt. Jag borde ha accepterat straffet och fortsatt visa tålamod genom ärliga överklagningar, istället för att låta frustrationen ta över. Efter 7 månader med nekade ansökningar så gjorde jag det värsta jag kunde göra – jag köpte en spoofer key som bara gällde en vecka och använde den för att ta mej in på servern igen. Jag tänkte helt fel, att "det gör väl inget om jag spelar lite", men sanningen är att det bara visade att jag inte respekterade reglerna alls.

Så det jag borde gjort annorlunda är ganska klart:

Aldrig fuskat från början.

Accepterat bannen när jag fick den och visat tålamod.

Inte köpt någon spoofer eller försökt ta en genväg.

Respekterat staffens beslut, även om det va jobbigt för mej.

Jag vill också säga att jag har lämnat allt sånt bakom mej nu. Jag har raderat allt som har med spoofing och fusk att göra från min dator, för jag vill inte ens ha något sånt i närheten längre. Jag vet hur mycket det förstört för mej själv och hur fel det är mot alla andra, så det är inget jag vill ha med att göra i framtiden.

Sen vill jag också be om ursäkt. Till hela staffteamet för att jag skapade problem och extra jobb, och framförallt till philip320 som fick sitta med i support och lägga tid på det jag själv ställt till med. Det va respektlöst av mej och jag skäms över att jag gjorde så.

Jag förstår nu hur jag borde gjort annorlunda, och jag kan lova att jag inte kommer upprepa dom misstagen. Jag vill bara ha en chans att visa att jag lämnat det bakom mej och kan respektera reglerna fullt ut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har faktiskt lärt mej väldigt mycket efter min ban. När man blir bannad så känns det först bara som en chock, man blir arg och tänker mest på att man inte får spela. Men när tiden gick så började jag inse vad jag själv gjort och varför staffen tog det beslutet. Jag förstår idag att det var jag som satte mej i den situationen, ingen annan.

Det jag har lärt mej mest är att fusk och spoofing aldrig leder till något bra. Jag trodde först att det bara va en "snabb lösning" för att kunna fortsätta spela, men i verkligheten så förstörde det bara allt för mej. Jag förlorade förtroendet från staff, jag förstörde min chans att komma tillbaka snabbare och jag gjorde situationen värre än den redan var.

Efter bannen har jag tagit ett beslut att lämna allt sånt helt bakom mej. Jag har raderat allt som har med fusk och spoofing att göra från min dator och jag har lovat mej själv att aldrig mer använda nåt sånt igen. Det är inte värt det, och jag vill inte ens vara i närheten av det längre. Jag vill bara spela ärligt, på ett sätt som visar respekt mot både servern, staffen och andra spelare.

Jag har också lärt mej tålamod. När man gör fel måste man acceptera konsekvenserna och inte försöka ta genvägar. Om jag bara hade gjort det från början hade jag inte suttit i den här situationen idag. Men samtidigt har det fått mej att förstå hur viktigt det är att följa reglerna och att respektera dom som jobbar hårt för att hålla servern bra.

Så ja, jag har lärt mej mycket. Jag har förstått att det jag gjorde va helt fel, och jag har valt att lämna fusk och spoofing bakom mej för gott. Jag vill framåt bara fokusera på att spela schysst, respektera reglerna och visa att jag faktiskt kan vara en del av communityt på rätt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det helt. Jag vet att om jag skulle tjata eller be om att min överklagan ska bli läst, så visar det bara att jag inte respekterar processen och staffens tid. Jag har redan gjort fel val tidigare, och jag vill inte upprepa samma misstag genom att visa otålighet eller brist på respekt. Jag har lärt mej att tålamod är viktigt och att jag måste acceptera att det är ni i staffteamet som bestämmer när och om min överklagan blir tagen upp. Därför kommer jag inte be eller tjata om det, utan jag lämnar allt i era händer. Jag vill visa att jag respekterar reglerna och att jag har förstått allvaret i situationen. Jag förstår att jag redan har brutit förtroendet en gång genom fusk och spoofing, och det sista jag vill nu är att förstöra min chans ytterligare. Därför kommer jag vänta tills ni själva väljer att kolla på överklagan, istället för att pressa på. Och återigen vill jag säga förlåt till hela staffteamet och speciellt philip320 för de problem jag orsakat.

Hej dnaf. Med tanke på hur mycket kaos du redan ställt till med på servern, så är det egentligen ett skämt att vi ens låter dig läsa det här. Men för att vara extra generösa ger vi dig en chans:

Betala 2990kr – annars stannar du bannad. Så enkelt är det.

Det här är inte en diskussion, inte en förhandling och absolut inte något du kan gnälla dig till en annan lösning på. Vill du inte? Fine. Då slipper vi dig, och du slipper skicka ut fler överklaganden som ändå hamnar i papperskorgen direkt.

Detta är din sista möjlighet till unban. Missar du den så förblir du bannad tills universum går under. Mvh, cmail

Hej dnaf. Med tanke på hur mycket kaos du redan ställt till med på servern, så är det egentligen ett skämt att vi ens låter dig läsa det här. Men för att vara extra generösa ger vi dig en chans:

Betala 2990kr – annars stannar du bannad. Så enkelt är det.

Det här är inte en diskussion, inte en förhandling och absolut inte något du kan gnälla dig till en annan lösning på. Vill du inte? Fine. Då slipper vi dig, och du slipper skicka ut fler överklaganden som ändå hamnar i papperskorgen direkt.

Detta är din sista möjlighet till unban. Missar du den så förblir du bannad tills universum går under. Mvh, cmail
ja fattar det ja gjort är väldigt fel men fattar inte hur du kan säga att jag gjort massor kaos dödade 1 person med fubb sen blev ja bannad, fattar def att jag gjort grovt regelbrott men fattar inte hur jag har gjort "skit mkt kaos"

ja fattar det ja gjort är väldigt fel men fattar inte hur du kan säga att jag gjort massor kaos dödade 1 person med fubb sen blev ja bannad, fattar def att jag gjort grovt regelbrott men fattar inte hur jag har gjort "skit mkt kaos"
det är detta som gäller

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka