Inaktuell Dmx | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ange ditt födelsedatum: 26 Januari 2007

Vad heter du på discord? Dmx#6666

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1,620

Hur aktiv kommer du att vara? kommer typ va aktiv varje dag om jag är i skolan så är jag aktiv 13:00

Vad heter du? Erik Johansson

Hur gammal är du? 1998-19-07

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag är väldigt simkunnig för jag gick i simskola när jag var liten sen simma jag profisinolet med min bror Carl Johansson i 6 år

Varför vill du bli polis? För att utöcka mina erfarenheter inom yrket och jag vill göra samhället en trygg plats för alla mäniskor vart dom en går. Jag vill bli polis för jag tycker de låter som ett roligt yrke för jag tror de kan skydda mig från göra dumheter själv jag gillar att hjälpa folk som behöver de. jag vill också bli polis för jag kan hantera stressiga och bökiga situationer. För att jag tycker att jobbet ser ut som ett roligt jobb men det är dels för att jag vill utveckla stadens trygghet genom att fånga dom kriminella så att folk slipper gå runder med skyddssaker för att dem ska känna sig trygga det tycker jag inte är ok och i affärerna så ska inte han som står i kassan behöva ha ett vapen ifall det blir rån och det tycker jag att vi ska minska på och öka tryggheten

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? De viktigaste med att vara polis är att göra allt på profisinolet sätt att alltid hålla koll på de man gör så man inte gör nåt fel om du gör ett störe fel kan de leda till konsekvenser. Så ska du ha bra radiodisciplin. De viktigt att inte använda övervåld på folk som är bråkiga. i stressiga situationer är de bra att va lugn

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet hur man hanterar vapen på ett sätt där man inte kan göra skaddogörelse , Jag vet hur man hanterar situationer med t.ex. berusade eller höga personer som är stökiga och är en fara för folk omkring och till sig själv. Ja att de kan bli lite tråkiga händelser ibland att jag inte ska förvänta mig att de är de bästa. De är bra att kunna reglen TTT då de går ihop med radion

Har du några tidigare erfarenheter? Nej men min bror har varit polis och han har lärt mig radiodisciplin och om dom viktigaste reglerna inom kåren som hur man ska bete sig i radion och hur man ska använda tjänstevapen på rätt sätt. Han har lärt mig livräddnig och hur man brottar ner folk och hur man sätter handfängsel på folk på ett sätt att personen inte får ont

Hur är du som person? Jag är glad och sprider glädje till folk runt omkring Och jag är inte en stressad person som, stressar folk för att jag tycker inte att det är bra men jag sprider mycket glädje till mina jobbkamrater och till folk i staden för att dom ska känna sig tryggare

Är det något vi bör veta om dig? Nej de är nog allt!
+ rep grabben kan sin grej

+rep bra utvecklat och skrivet med en seriös ansökan och skulle vara en bra polis!

Tillbaka