- Meddelanden
- 58
- Reaction score
- 12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199124494992/
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? Dmx#999
Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Min karraktär hetter Abdi mohamed o är 22 år gammal och har föräldrar som båda kommer från afrika min karraktär är uppväxt i stockholm Bor i rinkeby med sin tjej som hetter Alexandra som är 21 år min karraktär jobbar i en butik i rinkeby där han säljer massa snacks och dricka min karraktär har int så bra lön hans föräldrar flyttade till göteborg när han flytta hemifrån min karraktär va mobbad i skolan han hade rätt så tuff upväxt han träffa sin tjej på gymnasiet hans föräldrar var rätt som fatigga när han va liten dom hade int mycket mat i kylen och dom hade knappt råd med kläder dom hade nästan samma kläder 247 de va därför han blev mobbad när han va liten i skolan alla stirra på han hela tiden och skratta.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag har väldigt seriös rp jag använder mig av sme och me på ett bra sätt har varit krimminel och varit WL på andra serverar och att jag rpar alltid skaddad iaf jag skaddar mig tex som om jag ramlar från ett tak som man skulle dö om man hoppar ifrån så skulle jag skriva /die för rpn och iaf jag blir skottad ele nåt eller taserd av en polis så rpar jag på de direkt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för jag tycker unive har bra rp som jag ser på typ streamers som spelar på unive och nu tänkar jag spela på den själv för jag tycker den har extremt bra rp
Hur hittade du Unive? såg många som stremade unive så såg jag vad bra rp unive hade så tänkte jag att jag ska själv börja rpa på unive
Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag skapar alltid roliga scenarion för alla som jag rpar med typ om jag ska gör ett krimminelt scenario så ska jag se till att det blir ett jätte bra scenario int bara skjutningar och massa dålig rp
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jag ska kunna va gäng krimminel och kanske vara högt upp satt polis med och att jag ska kunna vara med i ett gäng med jätte bra rp och att gänget int bara skjuter
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar på avail just nu men om jag får chansen att rpa på unive som medlem så kommer jag börja rpa på unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? Dmx#999
Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Min karraktär hetter Abdi mohamed o är 22 år gammal och har föräldrar som båda kommer från afrika min karraktär är uppväxt i stockholm Bor i rinkeby med sin tjej som hetter Alexandra som är 21 år min karraktär jobbar i en butik i rinkeby där han säljer massa snacks och dricka min karraktär har int så bra lön hans föräldrar flyttade till göteborg när han flytta hemifrån min karraktär va mobbad i skolan han hade rätt så tuff upväxt han träffa sin tjej på gymnasiet hans föräldrar var rätt som fatigga när han va liten dom hade int mycket mat i kylen och dom hade knappt råd med kläder dom hade nästan samma kläder 247 de va därför han blev mobbad när han va liten i skolan alla stirra på han hela tiden och skratta.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag har väldigt seriös rp jag använder mig av sme och me på ett bra sätt har varit krimminel och varit WL på andra serverar och att jag rpar alltid skaddad iaf jag skaddar mig tex som om jag ramlar från ett tak som man skulle dö om man hoppar ifrån så skulle jag skriva /die för rpn och iaf jag blir skottad ele nåt eller taserd av en polis så rpar jag på de direkt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för jag tycker unive har bra rp som jag ser på typ streamers som spelar på unive och nu tänkar jag spela på den själv för jag tycker den har extremt bra rp
Hur hittade du Unive? såg många som stremade unive så såg jag vad bra rp unive hade så tänkte jag att jag ska själv börja rpa på unive
Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag skapar alltid roliga scenarion för alla som jag rpar med typ om jag ska gör ett krimminelt scenario så ska jag se till att det blir ett jätte bra scenario int bara skjutningar och massa dålig rp
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jag ska kunna va gäng krimminel och kanske vara högt upp satt polis med och att jag ska kunna vara med i ett gäng med jätte bra rp och att gänget int bara skjuter
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar på avail just nu men om jag får chansen att rpa på unive som medlem så kommer jag börja rpa på unive
Senast ändrad: