Nekad Dmx | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dmx

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199124494992/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Dmx

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är uppväxt i stockholm och hetter Abdi mohamed och är 24 år gammal har en pappa som jobbar som mekaniker och mamma som jobbar som doktor och min karaktär gillar att spela fotboll och min karaktär s favorit mat är kötbullar med spaggeti och min karraktär blev mekaniker som sin pappa o är väldigt bra som mekaniker och min karraktär drömmer om att få bli fotbolls proffs och spela i ett känt fotbolls lag. min karraktär har en tjej som är 22 och dom bor tillsamans i en 3 i stan och dom brukar gå och ätta på en resturang nära deras lägenhet resturnagen hetter beffy och som brukar dom kolla på chucky tillsamans så har dom 2 hundar tillsmans och han brukar alltid gå upp klockan 7 på morgonen för att gå till jobbet där han jobbar tillsamans med sin pappa han brukar sparka fotboll effter jobbet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag är bra på rpa och att jag har spelat på andra rp server förut och att jag blir int bannad mycket när jag rpar för failrp och att jag avänder mig mycket av me och sme och jag avänder aldrig nästan de fel

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för jag tycker unive har bra rp som jag ser på typ streamers som spelar på unive och nu tänkar jag spela på den själv för jag tycker den har extremt bra rp

Hur hittade du Unive? såg många som stremade unive så såg jag vad bra rp unive hade så tänkte jag att jag ska själv börja rpa på unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska roligt för alla som jag rpar med och att jag kan rpa som polis och krimminel och att jag ska vi med i ett gäng och ha en bra rp nivå

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jag kan rpa som polis och kriminnel och att jag ska bli bättre på rpa än vad jag är nu

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar på avail just nu men om jag får chansen att rpa på unive som medlem så kommer jag börja rpa på unive
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Top