Nekad Dmx | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dmx

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199124494992/

Ditt Hex-ID: 11000014564ba90

Vad är din discord tagg? Dmx#6004

Vem var det som bannade dig? Zenvu

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 15 timmar 21 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Bryter mot 12 timmars reglen, sv abuse, påverkar scenario i lokal ooc ~Zenvu. Återstår: 4 dagar 15 timmar 19 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var i ett scenario då jag blir ner skjuten min vän tar upp mig och kör mot sjukan jag vet inte om de är påverka scenario med att skriva kan man få sitt vapen i ooc när man blir kört till sjukan jag visste inte de va som ett scenario och men. Min vän tar in mig till sjukan jag f8 quit står de ifall i logsen sen kom jag in igen och ressa och vad jag har hört från ett krim möte vad phillip har sagt är om man inte har nån möjlighet att få vård tex om man ligger dumpad i vattnent eller kastad nånstans inte när man är på ett sjukhus för jag har ju ändå chans och få vård de va säkert sv abuse men de va på ett sjukhus så de borde inte varit 12 timmar regel och själv har jag inge minne av min sv abuse att jag då har f8 quit

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va tidigt på dagen vet inte när ner de här hände sen på natten så blev jag inkallad i support för jag hade gjord dom här sakerna vilket jag inte gör om va lite dumt av mig att göra ångrar mig stort för de brukar inte göra fel de här va ett fel på länge

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och Nej Sv abuse förstår jag till 100% fattar vrf jag fick mina konsekvenser för sv abuse till 100% men de med 12 timmar regel är jag fortfarande lite så där över men ooc grejen gjorde jag ville ha mitt vapen men ska aldrig mer göra om de här för jag vill inte bli bannad jag vill inte bli indragen i support och få massa straff.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång blev jag bannad för jag gick in på fivem var ny till själva spelet gick in och snacka ooc. Slog en grabb på palace berusad sen så blev jag bannad för lall. sen blev jag med bannad för jag storma ett gänghus med mitt gäng men de här va ganska länge sen är inte säker vrf jag blev bannad då men en staff valde de men min vän som blev med bannad loota i scenario

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat inte f8 tagit vård av lars sen hade jag med kunnat undvika skriva i ooc för att få mitt vapen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kommer inte skriva i ooc i scenario igen och så om jag blir unbannad så blir de bättre ifall jag inte skriver i ooc sen så de med 12 timmar regel kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja 100%

Bannen är rättvis och den är ej felaktig då 3 staffs diskuterade och vi alla tyckte samma.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka