Nekad Dmx | Ban överklagan [Abbee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dmx

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199124494992/

Ditt Hex-ID: 11000014564ba90

Vad är din discord tagg? Dmx#2372

Vem var det som bannade dig? vo11ce

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 23 timmar 16 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: OOC Ingame, Frågar om det är restart ingame ~vo11ce. Återstår: 4 dagar 23 timmar 16 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hade frågat ingame om de va restart fast de va inte meningen att snacka inagame jag kom åt n när de blev restart

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. nån hade gåt vid mina vänner gänghus sen gick vi till han igen när han gick förbi igen sen blev de restart sen råka jag säga är de restart ingame

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej för jag sa är de restart och de är ooc ingame så jag borde va bannad men andra sidan var det inte meningen att säg är de restart

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vart bannad för powergaming och fearp jag va ny på fivem jag och min vän gick in på servern jag och min vän blev tagen av polisen sen slog jag polisen och då taser han mig jag bara stog upp och slog sen blev jag bannad men då va jag ny på fivem.de andra är jag slogs på the palace sen fick jag ban men jag har lärt mig att inte slås random

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunna inte snacka ooc ingame för jag kunde varit mer försiktig med vad jag trycker på så jag int säger de jag skulle säga de till min vän i dc sen så visste jag inte ens fören en support tagga mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska va lite mer försiktigare om jag ska säga till mina vänner i dc om de är restart så jag inte snackar ooc inagme

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka