Nekad Dmx | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dmx

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2007

Vad heter du på discord? Dmx#9999

Mellan vilka tider kan du oftast spela? typ hela dagarna men om jag är i skolan så kan jag int spela

Hur länge har du spelat på Unive? i en månad snart

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle sv banna lallare från serven jag skulle samt snacka med högre uppsatta om de om dom vill förlänga ban jag skulle samt dva alla bilar som bara står på torget som igen använder jag skulle revive folk som kommer in på serven på torget döda eller folk som dog av en bugg eller nåt annat så skulle jag alltid ha toggleid på så jag kan banna lallare

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill hjälpa serven från lallare som fösöker slå folk på torget eller folk som lallar almänt och att jag varit servervakt förut jag vill va servervakt i unive med

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle bidra med banna lallare på servern som int vill rpa alls som bara lallar och dva billar som int används och revive a folk som dog av bugg eller dom va döda när dom kom in

Varför ska just du bli servervakt? jag ska bli servervakt för jag kommer hjälpa servern från lallare och andra och jag skulle dva alla bilar

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för jag har varit de förut och nu vill jag bli det på unive jag vill hjälpa till och att jag tycker unive har bästa rp nivån av alla server jag har spelat på så jag tänkte bliv sv för gör så att folk som snackar ooc och rdmar och almänt lallare inte ska vara kvar på unive rp

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /tpm teleporterar till en ping som man har satt på mapen./sv bann ge personen en ban på 60 min /bring telepotera personen till dig/dv tar bort ett fordon/freeze gör så att personen står still/unfreeze gör så personen kan röra sig igen /togglename visar stem namn samt id på spelaren /who t.ex spelaren kanske gör nåt kriminelt utan krim roll så kan jag skicka en report till staff att typ banna han så jag kan kolla han är kriminel eller inte /goto går till spelaren /noclip bli onsynlig och flyga runt och kolla efter lallare eller folki som bryter mot regler /revive id åter upplivar personen/kick sparka spelaren från servern de dom jag kan

Är du whitelistad på serven? jag är whitelistad på unive ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag blev bannad förut en gång för jag körde för snabbt i torget

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka