Nekad Dmot76 | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dmot76

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198150246753/

Vad är ditt namn i verkligheten? Valentino

Vad är ditt discord namn? Dmot#4507

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är runt 20 år gammal som för det mesta är väldigt bil intresserad och hänger mycket runt piren där han snackar med folk om sina bilar. Han försöker att vara med på alla bilträffar. han berättar inte så mycket om sin bakgrund för han inte vill att folk ska veta om den. Han heter Ahmad Whaleed och är alltid snäll mot nya personer han träffar förutom om dom är kaxiga mot honom då är han dryg tillbaka men försöker att undvika riktigt bråk. han bråkar inte så mycket med polisen han försöker uppföra sig. Han gör inte riktigt något jobb men försöker jobba för någon med något. Han är snäll och om någon nånsin behöver något ställer han upp. om han har pengar och någon ber om det på twitter brukar han swisha och om någon kommer och ber om skjuts ger han nästan alltid det. hela karaktären är bara en kille som för det mesta bara chillar i staden med olika folk och försöker hjälpa dom han kan.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag försöker vara så hjälpsam som möjligt mot nya personer som kommer in i servern och inte riktigt vet vart dom ska och jag tar det seriöst och försöker inte förstöra upplervelsen för andra som vill ha kul på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för detta är min favoritserver på grund av att det är så mycket folk dygnet runt nästan så man kan komma in när som helst och spela med folk

Hur hittade du Unive? jag spela första gångerna när det hette multistaden men sen så blev jag upptagen med mycket annat irl så jag inte kunde spela så ofta.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ba ha kul och ha ett spel som jag kan chilla på där jag inte hela tiden måste vara 100% investerad i spelet och för jag tycker de roligt att hänga med folk i spelet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? just nu gör jag inte. Anledning har jag inte
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top