- Förbjuden
- #1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198150246753/
Vad är ditt namn i verkligheten? Valentino
Vad är ditt discord namn? Dmot#4507
Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2002
Berätta om din karaktär. min karaktär är väldigt simpel jag är en mörkhyad snubbe med en stark brytning som nästan alltid är snäll men svär lite mot folk fast inte för att vara elak. han gör knappt några brott als men gömmer sig ändå för polisen som att han var kriminell. han är inte den bästa bilföraren men klarar sig oftast. han försöker alltid bli vän med nya folk och är aldrig elak när man möter honom först. men blir riktigt oftast hetsig om man inte är snäll tillbaka. oftast ser man aldrig jobba eller tjäna pengar men han har på något sätt alltid feta bilar och massa pengar och för det mesta bara åker runt och träffar folk och åker till bilträffar för att träffa folk
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag är snäll mot nya spelare och försöker att hjälpa folk på servern. som till exempel så de senaste dagarna har jag gått och betalat för folks bilar och deras styling och lagt säkert runt en miljon på det
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för detta är min favoritserver på grund av att det är så mycket folk dygnet runt nästan så man kan komma in när som helst och spela med folk
Hur hittade du Unive? jag spela första gångerna när det hette multistaden men sen så blev jag upptagen med mycket annat irl så jag inte kunde spela så ofta.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna chilla lite när jag spelar och inte alltid behöva spela hetsiga spel. fivem rp är ngt chill jag kan gå till när jag vill spela men inte rikitgt pallar spela hetsigt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill kunna bli kriminell så jag kan ha en jävla massa pengar och bilar så jag kan till exempel gå in i bilbutiken när det är ett par folk i kö och bara betala för deras grejer och typ hjälpa nya spelare med pengar för jag vet att när jag går med i en ny server är pengar typ det jobbigaste att skaffa.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? just nu gör jag inte. Anledning har jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Valentino
Vad är ditt discord namn? Dmot#4507
Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2002
Berätta om din karaktär. min karaktär är väldigt simpel jag är en mörkhyad snubbe med en stark brytning som nästan alltid är snäll men svär lite mot folk fast inte för att vara elak. han gör knappt några brott als men gömmer sig ändå för polisen som att han var kriminell. han är inte den bästa bilföraren men klarar sig oftast. han försöker alltid bli vän med nya folk och är aldrig elak när man möter honom först. men blir riktigt oftast hetsig om man inte är snäll tillbaka. oftast ser man aldrig jobba eller tjäna pengar men han har på något sätt alltid feta bilar och massa pengar och för det mesta bara åker runt och träffar folk och åker till bilträffar för att träffa folk
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag är snäll mot nya spelare och försöker att hjälpa folk på servern. som till exempel så de senaste dagarna har jag gått och betalat för folks bilar och deras styling och lagt säkert runt en miljon på det
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för detta är min favoritserver på grund av att det är så mycket folk dygnet runt nästan så man kan komma in när som helst och spela med folk
Hur hittade du Unive? jag spela första gångerna när det hette multistaden men sen så blev jag upptagen med mycket annat irl så jag inte kunde spela så ofta.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna chilla lite när jag spelar och inte alltid behöva spela hetsiga spel. fivem rp är ngt chill jag kan gå till när jag vill spela men inte rikitgt pallar spela hetsigt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill kunna bli kriminell så jag kan ha en jävla massa pengar och bilar så jag kan till exempel gå in i bilbutiken när det är ett par folk i kö och bara betala för deras grejer och typ hjälpa nya spelare med pengar för jag vet att när jag går med i en ny server är pengar typ det jobbigaste att skaffa.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? just nu gör jag inte. Anledning har jag inte