Accepterad DMelv | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DMelv

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199470192612/

Ditt Hex-ID: steam:110000159ffa7e4

Vad är din discord tagg? meelv.1

Vem var det som bannade dig? Anti-Cheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-02-22 145934.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen anning varför detta hände eller hur, Har ej spelat på Unive sen 2023 ungefär o skulle testa gå in nu men då såg jag detta meddelandet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade ej spelat på unive på ett tag. Och sedan så skulle jag gå in o såg Ban meddelandet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har ingen anning vad jag skulle kunna ha gjort fel. Jag tror att anti cheatet har bannat mig av nån konstig anledning

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad på Unive tidigare!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen anning vad jag skulle ha kunnat gjort annorlunda då detta är en "Anti Cheat" ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? Menar absolut inget illa. Men har ej lärt mig något av detta då jag ej vet varför det hände! :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka