Nekad dman420 | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dman420

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198202977149/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis Nummelin

Vad är ditt discord namn? Dman #9218

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Calle grönkål 20 år gammal han är inte så smart och har svårt att hänga med i konversationer ibland. Calles pappa heter torgny skärming. Calle är väldigt busig av sig ibland och väldigt "efter" ibland och råkar hamna i lite trubbel och olagligheter. Calles tanke är att skaffa sig ett vardagligt jobb men han hamnar snett i samhället och börjar sälja droger. Eftersom han är lite "efter" så hamnar han aldrig under polisens radar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har provat denna server några dagar nu och jag anser att ni gör ett väldigt bra jobb med att ta bort folk som är övverdrivet otrevliga och även folk som inte kan bete sig på alla sätt man kan tänka sig. Vilket gör att eran server är riktigt rolig att rp på :)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Lite som jag skrev ovanför att ni gör ett grymt jobb med att banna folk som inte kan bete sig vilket gör det mycket roligare att spela på eran server då:)

Hur hittade du Unive? via en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att först hamna lite snett och börja sälja droger för att sedan ta den rätta vägen och börja jobba som vanligt och förhoppningsvis bli chef på falck i slutändan:)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli chef på falck och ta mitt rpande på största allvar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka