Antagen DLS.09 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dalle0009

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Miran

Ditt discordnamn: dalle009.

Ange ditt födelsedatum 12 September 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag finner hög kompentens och driv för att klara av arbetsuppgifterna som krävs för att stanna kvar i staff teamet. Kommer visa aktivitet och driv samt är jag väldigt kompentent för min ålder då jag är en som tar ansvar och kan följa mina uppgifter till största nivå!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det sker för mycket fearrp & brist på socialrp, och för att lösa det så kommer jag tillsammans med mina staff kompanjoner jobba som ett lag för att lösa problemen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jo för det första ska vi granska och analysera problemen som uppstår och komma till ett beslut, kommer sammarbeta med andra staffs om det behövs vid t.ex. större beslut.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att det är väldigt viktigt att aggera prossionelt och att visa vad som krävs för att ha en hög standard på servern och vara en bra förebild för spelarna!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer prioritera staff arbete och specca mest av min tid, rpa kommer jag knappt göra.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive på f.d konton också men sedan 2022 började jag utforska unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfaranheter då jag haft en roll som staff på hög rp servers där en standard är hög och krävs proffionalitet, dessutom varit delaktig och drivt en server och jag vet hur det fungerar med att ha uppgifter som en staff.

Har erfaranheter inom olika områden och hur allt fungerar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka