Nekad DK69 | Ban överklagan [wille1910]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anime666

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198353827508/

Ditt Hex-ID: 1100001177546b4

Vad är din discord tagg? anime#0666

Vem var det som bannade dig? Swedie

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag försökte tjuvkoppla en bil när en kille såg och de e ju rp så han kan ju ej vet att de är min bil och rutorna var tonade o han stod en bit bakom så jag fattar ej varför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade lite kul och hoppa fram o tillbaks i bagaget på min bil och en olåst bil bara som skoj och sa nu ser du mig nu ser du mig inte sen så satt jag mig i framsätet o börja tjuvkoppla bilen och då kom en kille så jag hoppa ut och låtsades som inget hä n

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det var ju ingen felaktig ban direkt det är bara det att med en varning hade jag slutat direkt men 10 dagars ban e ju lite överdrivet speciellt när man precis blivit wl tycker ni borde ge folk varning för sånna små saker.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång av att jag hade kokain på mig så tänkte jag sälja det så råkade jag fråga en mekonom men såg ej först att han var det så då blev jag bannad av sunt förnuft. Om det finns tidigare bans så är det förmodligen min bror som har tagit mig dator och spelat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja genom att jag bara skulle låtit den bilen va och bara gått vidare och skapar roliga scenarion med roliga folk på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska va försiktig med vad jag gör och tänka en gång extra innan jag gör något. Så snälla unbanna mig o ge mig en till chans lovar att inte förstöra den vill bara rpa och ha kul på er fantastiska server. Om ni vill så kan vi prata om det i discord

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka