Ej Antagen djwilli_indahouse | Chef-jobb ansökan [oleg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

djwilli_indahouse

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Aimo bitr

Vad heter du i verkligheten? William

Vad är ditt användarnamn på discord? djwilli_indahouse

Ange ditt födelsedatum: 21 Januari 2012

När fick du medlemskap på Unive? Blev test medlem 10 december.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har skapat ansökningar till tex mod till en discord server och läst inskickade ansökningar. Därför har jag erfarenheter inom att skriva frågor till ansökningar och värdera om en ansökning är värdig godkännande eller inte.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Aimo har ett ganska dåligt rykte, mitt mål är att få fler att gilla aimo genom att alla anställda ska ha trevligt bemötande parkerar någon 1 mm fel ska de inte få böter. Jag vill att alla oaktiva ska få sparken men inte utan förvarning, jag vill tagga de i dc och varna, vill se er aktiva annars får ni sparken.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef?
Måndag 15.40 - 18.15
Tisdag 17 - 21.30
Onsdag 15.40 - 18.15
Torsdag 19.30 - 21.30
Fredag 15.15 - 17, 20.30 - 1
Lördag Har hockey match på lördagarna så jag kan vara aktiiv när det inte är match
Söndag 10 - 21.30 kommer såklart inte vara aktiv inom min roll hela denna dagen.

Kommer inte vara aktiv inom min roll hela tiden men detta är tiderna jag har möjlighet att vara aktiv och tiderna kommer variera men vanligtvis är det såhär. Jag kommer vara mindre aktiv inom gänget så jag hinner vara chef, kommer meddela presidenten att jag är mindre aktiv pga detta.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka