Accepterad DjurigZingo | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DjurigZingo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Henning

Vad är ditt discord namn? djurigzingo

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mio Cavazza, han är född 1999 i Italien. Mio har en ganska mörk bakgrund och uppväxt i Italien, han blev som barn lämnad av sina föräldrar i Sicilien vilket ledde till att han fick flytta till sin moster i Sverige. Mios moster i Sverige var en väldigt strikt kvinna som inte gillade Mio särskilt mycket. Hon var ständigt sur på honom så fort han gjorde något litet. Detta ledde till att Mio fick nog på sin moster och valde att fly hushållet och sluta kontakten med sin moster. Mio försökte starta ett nytt liv på egen hand. Han levde på gatorna i staden ett tag tills han lyckades fixa sitt första jobb som bilmekaniker på Mekonomen. Där blev han bra bemött av sina kollegor och redan där började han även bygga ett stort bilintresse. Han gillade att mecka med andras bilar, laga, trimma och så vidare. Hans stora bilintresse ledde i slutändan till att han skaffade sin egna bil, som han trimmade och fixade till så den skulle passa han perfekt. Mio är en allmämnt omtänksam person som gillar att hjälpa folk. Han är även väldigt social och gillar att prata och skaffa nya vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med unik rollspels förmåga, roliga karaktärer som sticdker ut ur mängden, jag kan även få nya spelare att känna sig välkomna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att det ska bli ett roligt scenario för båda parterna i ett scenario och inte den enskilda personen. Man ska helt enkelt spela ut scenariot så pass lite egoistiskt som möjligt, man får tänka att båda spelarna ska ha det roligt. Man ska spela ut alla scenarion så båda parterna får en vinning.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått serverns regler till 100%. Några regler jag känner att jag kan bäst är: RDM, Fear RP, NLR och sunt förnuft. RDM handlar om att man inte ska döda någon med något form av vapen utan anledning eller någon form av scenario bakom det hela. Fear RP är en del av sunt förnuft reglen där man ska värna om sitt liv, till exempel om man har flera pistoler eller liknande mot sig måste man rollspela rädd, som man hade varit i riktiga livet. NLR innebär att om man skulle dödad får man inte komma ihåg någonting från scenariot som tidigare skett. Sunt förnuft är en omfattande regel som berättar hur man ska agera i själva rollspelandet, man ska tänka som man gör i det riktiga livet, tänka igenom olika handlingar och scenarion innan man utför de i spelet. Man ska alltså rollspela och agera på samma sätt man skulle gjort det i riktiga livet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har över 1400 timmar på FiveM i helhet med över 2 års erfarenhet. Jag har även spelat på en rad olika FiveM servrar tidigare som har eftertraktat hög rollspels förmåga.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Utanför spelet betraktar jag mig som en väldigt social och omtänksam person vilket kommer ge mig flera olika fördelar på Unive.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka