Accepterad DjungelKörven | Whitelist ansökning [Alb The Pinne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DjungelKörven

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198301318364

Vad är ditt namn i verkligheten? Filio

Vad är ditt discord namn? Adelin#1376

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Raimo Olsson och är 35, han är en trevlig och bra man i sina bästa dagar. Han kommer ursprungligen från finland men flyttade till Sverige redan vid 3 års ålder. På fritiden hänger han gärna runt på stan och pratar o umgås med folk. Han har sina bästa vänner på bilfirman så där hänger han ofta o dricker kaffe och tjötar skit. Han har även ett väldigt stort bilintresse, han brukar vara med på många bilträffar och gå runt och fotografera och liknande.Han blir sällan arg på folk och är därför vän med dom flesta.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill kunna spela på servern o ha roligt. Sen också att då jag blir whitelistad har jag tillgång till mycket bättre jobb möjligheter. Med whiteslit kan du även få en mer framgång för din karaktär. Jag hade även viljat bli whitelistad för att jag kommer vara aktiv och är en seriös spelare, jag har ca 930 timmar på FiveM.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det är en bra server med bra script och roligt folk. Jag försöker även hitta en server som jag kan köra på och detta känns som rätt server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den av mina 2 vänner som spelar på den nu.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa bra och roliga scenarion så folk tycker det är roligt att spela på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka