Nekad DjungelKörven | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DjungelKörven

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Filip
17 om nån månad

Hur många timmar har du på Fivem? ca 930

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag själv tycker qpark är ett väldigt roligt och ett kul jobb. Också för att jag gillar att vägleda och styra, jag tycker även det är kul att vara ansvarig för grupper och jag tycker säjlv att jag är duktig på att ha ansvar för grupper. Jag letar även just nu efter ett jobb där jag tror att jag skulle trivas och det skulle vara superkul om jag vore chef. jag tror jag skulle passa för jobbet då jag jobbat som de innan och även vart chef för detta jobb. Jag är även mycket social och har bra stresstolerans. Jag anser att detta är något som krävs för denna servern och därför tycker jag att jag är perfekt för denna plats.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som qpark flertal gånger innan och även varit chef 2 gånger. Jag vet hur man ska bete sig och vet hur man gör ett bra jobb. Jag vet hur man ska vara mot sina kollegor och har bra koll på allt inom yrket.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Raimo Olsson och är 35, han är en trevlig och bra man i sina bästa dagar. Han kommer ursprungligen från finland men flyttade till Sverige redan vid 3 års ålder. På fritiden hänger han gärna runt på stan och pratar o umgås med folk. Han har sina bästa vänner på bilfirman så där hänger han ofta o dricker kaffe och tjötar skit. Han har även ett väldigt stort bilintresse, han brukar vara med på många bilträffar och gå runt och fotografera och liknande. Han kan bli upprörd om folk inte kan bete sig eller inte lyssnar.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta jag kan, ca 5 timmar på vardagar och ca 6timmar på helger eller mer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart då jag verkligen gillar servern skulla jag inte överge den.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Jajjemän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka