Accepterad DjungelKörven | Ban överklagan {Savage}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DjungelKörven

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198301318364/

Ditt Hex-ID: 110000114540cdc

Vad är din discord tagg? Adelin#1111

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 4dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatlogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet ej faktiskt, jag har inte varigt med i nån biljakt och blibit jagad av polisen. Min karaktär är laglig och gör ej sånt o om polisen stannar honom så stannar han o pratar med dom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag chillade runt på stan o ställde mig afk i min bil o låste den, sen var jag borta i kanske 1 1,5 timme ca o när jag kommer tillbaka o tänkte gå in o rpa lite så är jag bannad vilket jag tycker är tråkigt då jag verkligen gillar denna server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För det första så påstår dom att jag varit med i snut jag vilket jag inte har. Jag har bara chillat runt på stan o hänt med en person vädigt mycket som kan bevisa att jag vart med han hela tiden och att jag sedan gick afk. Det enda rimliga är att min storebrorsa har varit inne i mitt rum o kört men jag vet ej och tror ej det. I vilket fall så tycker jag det är väldigt tråkigt då jag nu inte kan spela på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så blev jag bannad för att jag plockade kanrk och hängde med kriminella utan kriminell roll o andra gången var det smått powergaming men jag förstår båda gångerna och är helt med att det inte var okej och jag skulle inte göra något igen då jag gillar denna server och tycker det är kul att rpa på den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Helt ärligt vet jag inte, om de nu är så att min storebror har varit vid min data så skulle jag lämnat servern när jag gick off. Annars vet jag inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte ställa mig afk mer än 10 min eller jallafall lämna servern o sen komma tillbaka. Om det nu är så som de är men det är de ända jag kan tänka mig då jag inte varigt vid min data.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka