Accepterad djungelboken6969 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

djungelboken6969

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198066965341/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? djungelboken69#1418

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2008

Berätta om din karaktär. ..en man i 21 årsåldern han fyller år den 18 juli född 01.
han kommer från sverige men har gener från andra länder som t.ex tyskland där han pappa är från.
på fritiden är han med vänner och hittar på saker en sak han gillar att göra är att upptäcka eller utforska så ibland åker han till slakteriet, han gillar även att åka och köra bilar men har inte alltid bra kontroll på dem.
han har dyslexi och det gör att han har svårt att skriva och läsa men han försöker och gör så mycket han kan.
han är även intresserad av fordon och att laga de.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? eftersom denna är den bästa servern som jag spelat på och jag vill bli kriminell
det jag kan bidra med till servern är att skapa nya bra scenarion som t.ex bankrån eller annat (göra så polisen får fler uppdrag/uppgifter saker att göra)
(kan även säga att jag har spelat på andra servrar men de är inte som denna)

Vad kan du bidra med till serverns RP? att göra så polisen får fler saker att göra. skaffa nya vänner, men det viktigaste är att ha kul ett av mina mål är oxå att hålla en bra ton och inte uttrycka mig rasistiskt eller nazistiskt. innan jag slutar med rp/fivem vill jag ha gjort minst 1 eller butiksrån

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vinna i alla senarion så det blir kul för båda låt oss säga att du riktar vapen då ska inte jag skriva typ /sme tar vapnet sen skyta dig utan jag ska följa reglen att man ska värna om sitt liv och rpa på att jag är rädd sen har jag även underläge i det senariot då kan inte jag bara vända på det och vinna

Hur hittade du Unive? Jag var inne och kolla på fivem efter svenska servrar och då kom unive upp så försökte jag på yt efter folk som spela på unive och då kom det upp en bra video, så jag kollade på den och såg att det var en öppen/känd och bra server så jag testa och nu spelar jag på unive så ofta jag kan (har spelat på servern innan)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka