Accepterad DJtimson | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DJtimson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: DJtimson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198071674859/

Vad är din discord tagg? DJtimson#0424

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? combat logg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel på sätt och vis. Trodde combat logg var endast om man dc:a under en fight när man levede. jag och mina polare var inne på servern tidigt på morgonen. Bara vi 3 inne på server typ om dem har hållt på o dryga hela natten och försökt köra på mig och jävlas osv. och sen döda dem mig för skojskull och då fick jag nog och stängde av och spelade cs:go istället men då fick jag tydligen en bann dem hade lixom dödat mig och jag hade inte ett skit på mig typ dessutom trodde jag inte man kunde combat logga när man vart död men fel hade jag.(visste verkligen inte att combat logg gällde när man var död)

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. nej det har jag inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat väntat ut till jag kunde spawnat på sjukhus eller blivit räddad istället för att stänga av

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska stänga av spelet innan du kan respawna/bli räddad.
Om ni unbannar mig kommer jag inte stänga av/combat logga även om jag är död.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka