Nekad DjOgge.123 | Medlem ansökning [SAAB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DjOgge.123

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198402942728/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? DjOgge#4572

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter alex karlsson, han kommer från Sverige och är 22 år gammal. Alex intressen är fotboll och ishockey eftersom han spelade de i sina yngre dar. Han gillar även att umgås med släkt och kompisar. Alex föddes i en familj där de hade de bra ekonomiskt och många kompisar och intressen. Det gick bra för han i skolan rätt så höga betyg. Alex är väldigt generös och omtänksam. När Alex var 15år dog hans mamma i en bilolycka, Alex behövde då leva med sin farsa. Men hans pappa blev lite knäpp i huvudet efter ett tag och började misshandla Alex. Därför började Alex i kampsport för att ha någon chans att göra självförsvar. Alex mår dock bra nu när han är 22år han bor i en liten 1:a i stan. dricker öl med sina kompisar och kolla på fotboll. Alex bästa kompis Ahmed har hamnat i den kriminella världen och vill få in Alex i den också...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för jag kan utföra bra och roliga scenarion för folk på servern. kommer även bidra med en hög rp nivå samt göra så utvecklade scenarion som är lite "utanför boxen" jag hjälper även till om folk gör något smått misstag, så kan jag skriva det i lokal ooc och säga att de t.ex att något är fel så de kan lära sig av det. hjälper även till om någon undrar över något på discord servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? som sagt jag kan bidra med bra rp som e välutvecklad. och roliga och inte där någon ska ha det tråkigt då jag vill att alla på servern ska ha det roligt och inte sitta och bli arga på varandra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man kan spela för att de ska vara roligt för båda parter där inte bara du själv vinner på det så de kan va kul för båda, t.ex i ett butiksrån så behöver du inte köra med en bil som går i 500+ för att bara du ska ha det så bra som möjligt medans andra tycker det är tråkigt.

Hur hittade du Unive? har kört på den innan i ca 11 månader, kommer inte ihåg hur jag hitta den från början

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka