Accepterad djmoiy | Medlem ansökning [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

djmoiy

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198873417904/

Vad är ditt namn i verkligheten? herman

Vad är ditt discord namn? D J#0600

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Valentino Dahl och är 22 år gammal. Han är uppvuxen i Stockholm i en bra familj. Han fick mat på bordet och tak över huvudet av sina föräldrar. När han var 16 år gammal bestämde han sig för att flytta till Uppsala för att gå på ett speciellt gymnasium. Han jobbade där uppe och skaffade nya kompisar. Han fick en kompis som var väldigt intresserad av aktier och det gjorde Valentino intresserad också. Valentino gjorde väldigt mycket pengar och pensionerade sina föräldrar ganska snabbt. Han gjorde väldigt mycket pengar på tradeing och hoppade av gymnasiet för att leva livet. Han älskar att köra runt i lyxiga bilar och bo på nice hotell så det är här han står nu.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem på unive för att jag kommer bidra med bra rp och bra scenarion. Jag kommer att göra bra scenarion som alla lär sig på. Just jag ska bli medlem för att jag har hög rp nivå och har många erfarenheter inom det

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en hög rp nivå samt att göra bra scenarion för båda parterna. Jag kommer att skapa scenarion som alla lär sig på

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska fortsätta scenariot även om man vet att man kommer förlora dyra saker eller mycket pengar. Man ska vara med i scenarion för att det är roligt och inte spela för makt och pengar

Hur hittade du Unive? genom kompisar och stream

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka