Accepterad djmoiy | Ban överklagan [Fjonken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

djmoiy

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873417904/

Ditt Hex-ID: steam:1100001366d98b0

Vad är din discord tagg? D J#0600

Vem var det som bannade dig? Drobz

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför drobz bannade mig för att jag pratade med honom i support. Jag skrev en lite för kriminell grej i twitter och då blev jag bannad för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att göra en lång historia kort. Ungefär vid klockan 15 idag började jag leta efter GSF som jag säljer mitt LSA till, jag letade hur länge som helst men med inga resultat. Jag åkte då till stället man gör LSAt på och frågade om dom visste var dom bodde eller om ngn hade deras nummer för att dom hade flyttat ifrån ranchen där dom bodde innan eller hängde hela tiden. Jag åkte då till kemikalier stället och frågade folk där och ingen visste där heller så jag fortsatte min jakt på GSf. Jag letade överallt, jag åkte förbi flera gäng hus och frågade om dom var GSf och dom ville inte hjälpa mig på traven heller. Jag åkte då till Knark stället och skrev ut i twitter om ngn kunde komma till Redbull P och köpa, Redbull P stå för om man blir rånade vid kanrk stället ska man skriva det i twitter så kommer GSF, Jag skickade ut det typ två gånger men det kom ingen så jag gav upp. Jag åkte då iväg men när jag skulle åka iväg blev jag bannad av drobban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en bra ban, det var jag som gjorde fel för att man ska aldrig skriva kriminella saker i twitter för alla i hela staden kan se det och poliser vet vad Redbull p betyder.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mappen har buggat och jag har råkat köra på ngn

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade såklart kunnat göra flera saker annorlunda. För det första så skulle jag kunna använda min sociala rp mer och försöka leta mer efter GSF och få mer info om var dom bor. För det andra så skulle jag inte skriva det i twitter för alla kan se det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja för i helvete, det var ganska mongo av mig att skriva det i twitter och inte försökt leta efter GSF mer för det kan inte vara så himla svårt, trust the process liksom

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag

Jag hoppas på att få se dig använda dig utav mer social rp istället för att skriva kriminella saker i twitter.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka