Nekad djmoiy | Ansökan till Servervakt (Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

djmoiy

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? herman

Vad heter du på discord? D J#0600

Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. ungefär 3 timmar per dag
Måndag: 20-22
Tisdag: 19-23
Onsdag: 19-23
Torsdag: 18-24
Fredag: 15-02
Lördag: Hela dagen
Söndag: Hela dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? Totalt har jag varit medlem i 1,5 år men nu vet jag inte ksk 2veckor

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag vet inte men ksk 10 ggr, jag har blivit blackad två gånger men båda var felaktiga, jag har blicit blackad 2 ggr felaktigt

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att rpa som vanligt men kan göra återgärder om det händer små fel. Servervaktens uppgift är att hjälpa helper/mods med lite mindre uppdrag eller problem som har hänt i ett litet mindre scenario. En servervakts uppgift är att göra helper/mods jobb att ta hand om mindre fel eller att hjälpa ngn om dom har problemet med något ingame. En servervakt ska inte åka runt och leta fel som folk gör, en servervakt ska rpa som vanligt och hjälpa folk om det händer något i ett mindre scenario man själv är inblandad i.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa till på servern och jag vill ta nästa steg på själva servern. Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjälpa folk i mindre scenarion och jag vill kunna lära folk hur man rpar på ett bättre sätt. Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjälpa till om något händer, tex om ngn blir vdmad helt plötsligt eller om ngn gör ett regel fel och då kan jag banna den personen

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse kan betyda att du och din kompis kör en boxnings match och den som dör först förlorar men när en dör revvar ni bara för att kunna köra en till. Korruption kan betyda att du tar emot riktiga pengar för att banna ngn ingame eller revva ngn

Nekad du måste vara medlem 1 månad I rad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka