- Förbjuden
- #1
Vad är ditt namn i verkligheten? Herman
Vad heter du på discord? D J#0600
Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 20-22
Tisdag 18-22
Onsdag 17-22
Torsdag 18-23
Fredag 15-02
Lördag hela dagen
Söndag hela dagen
Dessa tider varierar beroende på om jag har prov eller mycket i skolan
Hur länge har du varit medlem på Unive? Totalt har jag varit medlem på unive i ungefär 2 år, med ett annat dc konto med
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad typ 8 gånger men de flesta har varit om att jag har kört över ngn när mappen laggar. Jag har även varit p bannad 2 gånger första gånger var det att jag blev bannad för Krim utan Krim och c logg, den namnen var totalt fel för jag gjorde inget kriminellt och mitt nätverk dig mitt i scenariot. Den andra gången blev jag rånad som taxi biträdande chef och var tvungen att ta ut pengar ur taxi kassan annars skulle jag dö
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har absolut inte samma uppgift som en helper eller mod. Servervaktermas jobb är att hjälpa till helpers eller mods med lite mindre bana eller klickningar så dom kan fokusera på större bana eller ärenden dom måste reda ut. En servervakt ska inte åka på apan runt om i staden för att hitta fel hos folk, en servar ska spela som vanligt och om det är någon annan som gör något fel kan man kicka banna eller varna dom för att dom bryter mot reglerna. En servervakt ska ta hand dom mildare bansen som till exempel att ngn vdmar lätt på piren eller beter sig dåligt mot andra rp spelare.
Sammanfattningsvis ska en servervakt vara till hjälp till helpers och mods, en servilt ska inte åka runt i staden för att leta problem dom ska spela som vanligt och banna eller kicka folk om det uppstår något i scenarion dom är med i. En servervakt ska hjälpa folk med frågor eller något problem som har ingame
Varför vill du bli servervakt på servern? Just jag ska bli servervakt för att jag har varit det 2 gånger innan och jag har goda erfarenheter att hjälpa till servern på olika sätt så att dom högre uppsatta kan fokusera på större ärenden och att hjälpa folk med lite större problem. Just jag ska bli servervakt för att jag deltar i väldigt många scenarion och ser väldigt mycket små regel fel jag kan fixa genom att banna eller kicka personerna. Man ska såklart ta alla bans efter scenariot. Just jag ska bli servervakt för att jag är kunnig inom rp och har utvecklat andra med sämre rp till att ha en riktigt bra rp nivå. Jag har hjälpt folk som är nya inom rpen så dom lär sig grunderna så dom inte råkar ut för någon onödig ban.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse kan förekomma väldigt ofta inom servervakt yrket. Många sätter upp egna fighter på till exempel ön och fighter till någon dör och så har dom en servervakt som bara kan återuppliva dom direkt så en ny match kan starta igen. Det är ganska många som kan betala riktiga pengar för att banna en person eller att återblick en person, detta tar jag från tidigare erfarenheter då jag har blivit erbjuden 200kr om jag skulle banna en person som inte ens hade gjort något fel, jag gjorde ju inte den handlingen såklart.
Sammanfattningsvis skulle jag säga att korruption och abuse innebär att man blir betalad ingame eller på riktigt för att göra en handling
Vad heter du på discord? D J#0600
Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 20-22
Tisdag 18-22
Onsdag 17-22
Torsdag 18-23
Fredag 15-02
Lördag hela dagen
Söndag hela dagen
Dessa tider varierar beroende på om jag har prov eller mycket i skolan
Hur länge har du varit medlem på Unive? Totalt har jag varit medlem på unive i ungefär 2 år, med ett annat dc konto med
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad typ 8 gånger men de flesta har varit om att jag har kört över ngn när mappen laggar. Jag har även varit p bannad 2 gånger första gånger var det att jag blev bannad för Krim utan Krim och c logg, den namnen var totalt fel för jag gjorde inget kriminellt och mitt nätverk dig mitt i scenariot. Den andra gången blev jag rånad som taxi biträdande chef och var tvungen att ta ut pengar ur taxi kassan annars skulle jag dö
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har absolut inte samma uppgift som en helper eller mod. Servervaktermas jobb är att hjälpa till helpers eller mods med lite mindre bana eller klickningar så dom kan fokusera på större bana eller ärenden dom måste reda ut. En servervakt ska inte åka på apan runt om i staden för att hitta fel hos folk, en servar ska spela som vanligt och om det är någon annan som gör något fel kan man kicka banna eller varna dom för att dom bryter mot reglerna. En servervakt ska ta hand dom mildare bansen som till exempel att ngn vdmar lätt på piren eller beter sig dåligt mot andra rp spelare.
Sammanfattningsvis ska en servervakt vara till hjälp till helpers och mods, en servilt ska inte åka runt i staden för att leta problem dom ska spela som vanligt och banna eller kicka folk om det uppstår något i scenarion dom är med i. En servervakt ska hjälpa folk med frågor eller något problem som har ingame
Varför vill du bli servervakt på servern? Just jag ska bli servervakt för att jag har varit det 2 gånger innan och jag har goda erfarenheter att hjälpa till servern på olika sätt så att dom högre uppsatta kan fokusera på större ärenden och att hjälpa folk med lite större problem. Just jag ska bli servervakt för att jag deltar i väldigt många scenarion och ser väldigt mycket små regel fel jag kan fixa genom att banna eller kicka personerna. Man ska såklart ta alla bans efter scenariot. Just jag ska bli servervakt för att jag är kunnig inom rp och har utvecklat andra med sämre rp till att ha en riktigt bra rp nivå. Jag har hjälpt folk som är nya inom rpen så dom lär sig grunderna så dom inte råkar ut för någon onödig ban.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse kan förekomma väldigt ofta inom servervakt yrket. Många sätter upp egna fighter på till exempel ön och fighter till någon dör och så har dom en servervakt som bara kan återuppliva dom direkt så en ny match kan starta igen. Det är ganska många som kan betala riktiga pengar för att banna en person eller att återblick en person, detta tar jag från tidigare erfarenheter då jag har blivit erbjuden 200kr om jag skulle banna en person som inte ens hade gjort något fel, jag gjorde ju inte den handlingen såklart.
Sammanfattningsvis skulle jag säga att korruption och abuse innebär att man blir betalad ingame eller på riktigt för att göra en handling