- Förbjuden
- #1
Vad är ditt namn i verkligheten? herman
Vad heter du på discord? D J#0600
Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 20-22
Tisdag 18-22
Onsdag 17-22
Torsdag 18-23
Fredag 15-02
Lördag hela dagen
Söndag hela dagen
Dessa tider varierar beroende på om jag har prov eller mycket i skolan
Hur länge har du varit medlem på Unive? totalt har jag varit medlem i typ 1,5 år men nu en vecka typ
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag vet inte men ksk 10 ggr, jag har blivit blackad två gånger men båda var felaktiga
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att rpa som vanligt och om man ser något fel som händer eller en person som bryter mot reglerna så kan man banna eller kicka den personen. En servervakt har som jobb att ta hand dom små in game ärendena. En servervakt ska göra det lättare för staffsen så dom kan fokusera på större ärenden som kräver mer tid och erfarenhet. Jag tycker att ens servervakts jobb är att banna de personer som gör mildare grejer på servern, till exempelvis en mildare vdm eller om ngn blir slagen på piren etc. Jag tycker att en servervakt som jag sa innan ska rpa som vanligt och inte åka runt i staden och leta problem för att banna folk, dom ska spela som vanligt och kan ta åter gärder när det händer något.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att jag har varit det innan och jag har goda erfarenheter inom rp och servervakts jobbet. Jag kan alla regler och följer dom. (mina två blacklist handlade om först att det var krim utan krim när jag inte ens gjorde något kriminellt och den andra handlade om att jag blev pistolhotad och behövde ta ut pengar ur taxi kassan och då gjorde jag det men blev blackad för det). Jag vill bli servervakt på unive för att jag vill ta nästa steg inom servern och hjälpa till mer och lära ut folk hur man rpar. Jag har lärt många nybörjare att rpa på ett bra sätt och hur man utvecklar sin rp och idag har dom en väldigt hög rp nivå.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse innebär att man använder sin sv roll på ett fel sätt, till exempel att man kör en boxningsmatch mot sin kompis och sen när en dör kan man bara revva den personen för att man är sv och korruption kan handla om att ngn betalar dig riktiga pengar för att du ska banna någon i 1 timme
Vad heter du på discord? D J#0600
Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 20-22
Tisdag 18-22
Onsdag 17-22
Torsdag 18-23
Fredag 15-02
Lördag hela dagen
Söndag hela dagen
Dessa tider varierar beroende på om jag har prov eller mycket i skolan
Hur länge har du varit medlem på Unive? totalt har jag varit medlem i typ 1,5 år men nu en vecka typ
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag vet inte men ksk 10 ggr, jag har blivit blackad två gånger men båda var felaktiga
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att rpa som vanligt och om man ser något fel som händer eller en person som bryter mot reglerna så kan man banna eller kicka den personen. En servervakt har som jobb att ta hand dom små in game ärendena. En servervakt ska göra det lättare för staffsen så dom kan fokusera på större ärenden som kräver mer tid och erfarenhet. Jag tycker att ens servervakts jobb är att banna de personer som gör mildare grejer på servern, till exempelvis en mildare vdm eller om ngn blir slagen på piren etc. Jag tycker att en servervakt som jag sa innan ska rpa som vanligt och inte åka runt i staden och leta problem för att banna folk, dom ska spela som vanligt och kan ta åter gärder när det händer något.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att jag har varit det innan och jag har goda erfarenheter inom rp och servervakts jobbet. Jag kan alla regler och följer dom. (mina två blacklist handlade om först att det var krim utan krim när jag inte ens gjorde något kriminellt och den andra handlade om att jag blev pistolhotad och behövde ta ut pengar ur taxi kassan och då gjorde jag det men blev blackad för det). Jag vill bli servervakt på unive för att jag vill ta nästa steg inom servern och hjälpa till mer och lära ut folk hur man rpar. Jag har lärt många nybörjare att rpa på ett bra sätt och hur man utvecklar sin rp och idag har dom en väldigt hög rp nivå.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse innebär att man använder sin sv roll på ett fel sätt, till exempel att man kör en boxningsmatch mot sin kompis och sen när en dör kan man bara revva den personen för att man är sv och korruption kan handla om att ngn betalar dig riktiga pengar för att du ska banna någon i 1 timme