Nekad Djkhaleed | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Djkhaleed

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198902678979/

Ditt Hex-ID: steam:1100001382c15c3 / 425db9b384aeb4030246f01dd503e49181db56aa

Vad är din discord tagg? djkhaleed0779

Vem var det som bannade dig? Fin ac

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Veet int tror ja råkade ha någon skit på minn dator hade förmodligen virus osv när ja blev bannad, men har rensat datorn nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jaag va inne och spela ba och så sen senare när jaag skuulle connecta så fick jaag upp samma banmeddelande.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Veet ej kan nog vara riktigt för hade massa skit på datorn då meen asså veet ej.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Harr blivi bannad nångån kanske, troor jag, för et tag seda men jag lovr att jag lärt mig av de. Jag vill ba spela på fivem servern me mina vänner, för har vart bannad nu nån månad så ser väldit mycket framemot att spela på servern igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jaag hade kunna alltid ha koll på vad jaag har på daton för nåt. Förlåt mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja at jagg måste kolla mer på min dator vad ja har på denn

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja dett förstårr ja.

Snnälla förlåt mej, jaag lovar att alltid ha koll på vad jag har på min dator, förlåt att ja skriver lite otydligt, ja har dyslexi.

jagg harr hörtt at det kostar en dell penggar för err så ja kan nogg betalla beroennde på vadd dett kostarr

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka