Nekad DJD24 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DJD24

Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122959895/

Ditt Hex-ID: 1100001454d4e17

Vad är din discord tagg? djd24.

Vem var det som bannade dig? limpis

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-01-10 233403.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de banna mig för att staffsen tror att jag fuskar och då fattar jag ju såklart att de perma bannar och drar roller på alla som fuskar. Det sjuka för mig blir ju att jag själv vet ju att jag inte fuskar så det blir ju väldigt störande när man blir bannad för fusk och får indragna roller typ utan anledning. jag fattar ju såklart också att ni inte kan tro på mig när jag säger att jag inte fuskar för det säger väl alla som blir bannade för fusk. Jag tycker att det känns lite som att bara för att man lyckas ha lite tur och sätta ett skott när någon åker iväg så blir man anklagad för fusk direkt på klippet tycker jag man ser klart och tydligt att jag inte lockar eller något och mitt sikte är rakt på hans huvud. Det är ju liksom första gången jag ens lyckas pricka någon som åker iväg i bil och då direkt blir jag anklagad för fusk, det är inte som att ni vet alla andra gånger jag skjutit och aldrig ens lyckats träffa. Sen klippa jag detta för att han killen jag döda skrev att det var fusk och då tänkte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis vi hade varit o snurrat runt i staden. sedan åker vi till gänghuset för att laga bilen sedan efter det så kickade bubblegum mig för att jag var buggad tydligen men tänkte inte mera på det och gick in igen efter en liten stund innan jag gick in hade jag kört nordix så jag var uppvärmd ifall det hade blivit skottlossning, så jag spawnar gänghus och ringer min kompis ig och säger vart är du jag plockar upp dig han var i sitt gänghus och vi var allierade så de va bara en gata över till hans gänghus så jag plockar upp honom och så börjar vi att åka runt igen och kollar läget i stan sen ser vi en bil som hade hetsat mot oss förut och då tänker vi att det är opps och det visade sig att det var opps också så vi börjar jaga honom i cirka 5-7 minuter. så vi stannade en gång och så frågade jag om det var han som hade hetsat mot oss och han svarade inte han var bara helt tyst och efter det så hoppar jag ur ur bilen och riktar på honom för att vi ville kidnappa honom men han väljer att åka iväg. så vi f

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår staffs perspektiv och vet att de inte bannar utan anledning. Jag tycker dock att jag borde fått chansen att motbevisa och diskutera scenariot innan jag fick en ban. Jag har aldrig fuskat och endast blivit bannad någon enstaka gång innan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för att jag kört för fort genom torget innan (Sunt Förnuft).

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha skjutit när personen åkte ifrån mig, utan istället fortsätta åka efter med bilen. Detta hade resulterat i ett roligare och längre scenario för oss båda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att fokusera mer på den sociala RPn samt motpartens vinst i ett scenario.
låt mig bara komma tillbaka har fan inget kul att spela.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

jag fattar it ens hur jag ska bevisa er att jag inte har fuska. och ni låter mig inte ens ge en andra chans det var bara tur och det är ni som ör själviska som inte kan se från andras perspektiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka