Accepterad DJD24 | Ban Överklagan [1nedz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DJD24

Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
3
Ban-referens
fivem-asfalt-964 — FiveM, Utgår 2026-03-12
Anledning: skjuter på motorväg mitt i stan
Visa på portalen →

Berätta vad som hände vi letade efter våra opps så kommer vi fram till en grabb står och pratar lite med honnom och så åker han iväg när jag och min vän hoppar ut och riktar på han och han sitter på en elcykel lite (fearrp). sedan sköt vi han nära en motorväg tydligen men jag vet att man it får göra de så hade inte gjort de om jag visste att de va en motorväg och nära sjukhuset, när man inte ens ser sjukhuset där ifrån jag sköt.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja, eftersom att det var i stan kan jag hålla med om men att jag sköt PÅ motorväg håller jag inte med honom eftersom vi sköt inte han PÅ motorvägen vi stog på en gräsplätt bredvid vägen där det inte fanns nån annan dessutom under en bro så det var diskret skulle jag säga.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? ja att inte skjuta i stan men har gjort det flertalsgånger, utan att något har hänt,

Varför ska vi ge dig en till chans? eftersom att jag förstår att jag har gjort fel och detta kommer ej ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka