Nekad Djalle69 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Djalle69

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kajus

Vad är ditt discord namn? Djalle69

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Bärst Björn är en kille på 21 år och han har alltid haft en dröm om att bli polis. Han ser sig själv som en riktig hjälte någon som kan göra skillnad i samhället. Han växte upp i staden Unive en plats som han älskar djupt. Bärst är en ganska stor kille med breda axlar och stora armar. Han har alltid varit den som ställt sig upp för sina kompisar och hjälpt dem när de haft problem. Med sitt ljusa sinne och sitt stora hjärta är han alltid redo att hjälpa de som behöver det. Han har en förmåga att få människor att känna sig trygga och han drömmer om att sprida den tryggheten över hela Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har alltid gillat seriös RP och har träfat många med det. Men jag är kreativ med RPen då jag brukar på peka små saker om en eller någotsom kan göra det till en väldigt bra RP nivå på servern tycker jag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vinna alla scenarios

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att inte RDMa, FearRP, powergaming och sunt förnuft tycker jag är viktiga.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag har spelat Fivem i snart 3 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är väldigt av erfaren av RP och har spelat på denna servern i snart 3 dagar och tycker om det. vill gärna se mer och köra mer och det är ett bra tecken att Unive är bra

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka