Nekad DJAffe | Medlem ansökning (Persson)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DJAffe

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198857157661/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons Nilsson

Vad är ditt discord namn? DJAffe08#1980

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2008

Berätta om din karaktär. Bosse Alfsson, Min karaktär heter Bosse och han är 20 år gammal han ska snart fylla 21 år. Han bodde med sin mamma och pappa men när Bosse var 8 så dog både hans mamma och pappa. Så då fick han försöka klara sig själv men flyttade till barnhem men flyttade ifrån ifrån när han var 14 år gammal. Bosse har alltid varit väldigt snäll och väldigt stimmig. Bosse hittat ett gäng kompisar som han brukar vara med nästan varje dag. Han gillar att hjälpa folk med saker och brukar vara med sina vänner. Just nu brukar Bosse åka runt i mina bilar och jobba en massa. Just Nu är Bosse sugen på att byta jobb då han har haft samma jobb sen han var 18. Nu skulle han vilja byta jobb till Mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag spelar väldigt alltid på Unive. Och jag lever mig in som min karaktär. Jag vill ta mitt RP ande till en ny nivå och börja jobba lite mer. Jag vill bli medlem i bara Unives server då det är det bästa servern enligt mig och då jag bara spelar på Unives server. Jag tycker det är väldigt verklighetstroget i Unive därför jag älskar det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag tycker Unive har en väldigt bra RP på sin server och är väldigt aktiva på denna servern. Jag gillar att det är många som pratar svenska på servern också.

Hur hittade du Unive? Min kusin tisade mig om Unive och så börja jag spela. Och nu är jag helt fast vid Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill lära känna en massa kompisar och få ett bättre RP ande på servern. Jag vill även kunna köpa en massa cola bilar och bli kriminell.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att Bosse ska träffa en massa vänner, att Bosse inte ska dö utan han ska leva tills han blir gammal och att han hinner bli medlem i något kriminellt gäng innan han dör.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive. För Unive har den bästa RPn.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart jag gör.

Tillbaka