DJ_SALLE | Whitelist ansökning [BillyBrunsås]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SalleZ__

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: DJ_SALLE

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198189817021/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Bredal

Vad är ditt discord namn? DJ_SALLE#9301

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2008

Berätta om din karaktär. Hassan Larsson heter min karaktär och är 25 år och föddes i Stockholm och levt ett rätt så tragiskt liv för att han har fått bo hos fosterföräldrar för att hans mamma och pappa var missbrukare och misshandlade honom. Men idag är Hassan en person med full respekt och får stora skuldkänslor även om han inte gjort något fel men han gillar att spela fotboll och spela tennis för det är något som fått honom att må bra genom livet. Idag så bor han med sin kille för att han är homosexuell och blivit mobbad för det men han har bara lärt sig leva med förolämplingar.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en person som älskar RP och kommer bidra med bra RP och jag vill ansöka som polis för att det är det jag älskar mest att RPa som.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har hört att det är en stor server och jag vill testa på den och jag vill ansöka som polis.

Hur många timmar har du på FiveM? 678 timmar har jag på fivem.

Hur hittade du Multistaden? Jag såg den på svenska listan och hört att den ska vara stor så tänkte testa.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte, vad jag kommer ihåg.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag är för tillfället serverlös

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka