Nekad DJ_SALLE | Medlem ansökning [Micke] Nekad av (Wille) inaktiv 48h

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SalleZ__

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198189817021/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? DJ_SALLE#9301 Kan byta till DJ_SALLE95 om det skulle vara nödvändigt.

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2008

Berätta om din karaktär. Emil Robertsson är en man som är 28 år gammal och jobbat som Regionschef i flera olika städer och han har alltid varit högt rankad inom sjukvården för att han är nästan alltid i tjänst och han är en förstående och snäll människa. Emil föddes i Stockholm men förflyttades ett år efter med sin bror Salle för att deras föräldrar hade blivit psykiskt dåliga och misshandlade många oskyldiga personer. så dom flyttades till Nattstaden som är nerstängd nu för senare hände en explosion i centrala Nattstaden men nog om det och tillbaka till Emil, han fick bo hos deras farbror som var Regionschef och då fick Emil och Salle en normal uppväxt men ändå inte för deras farbror behövde jobba mycket och Emil och Salle kom fortfarande ihåg dagen dom skildes från deras föräldrar även fast dom var bara 1 och 0 år gamla. och när Emil slutade nian så började han på Sjukvårdsgymnasiet och slutade som läkare och 8 år senare blev han Regionschef och har vart det sen dess. Emils fördelar är att han är alltid positiv, snäll, medarbetande och aktiv. Hans nackdelar är att han ibland kan låta arg fast han är bara glad men seriös. men annars är det inte så mycket nackdelar om honom

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer bidra med bra RP och roliga scenarion och hoppas att många kommer uppskatta min typ av Rollspel. Jag kommer kunna hjälpa Staffs ifall det skulle vara nödvändigt och jag kommer att bli Sjukvårdare och bidra med god stämning både IG och i DC.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag älskar att Rollspela och jag Rollspelar mest som Sjukvårdare. Och jag har läst reglerna och tycker att det verkar vara rätt så bra regler och en strikt server så jag tänker att jag provar denna server ifall att jag får en chans med Whitelist.

Hur hittade du Unive? Jag såg den på svenska listan och hört att den ska vara stor så tänkte testa. Och sen snackar väldigt många att det är en så bra server så tänkte testa på denna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hålla mig till alla RP regler, speciellt Sunt Förnuft men det är ingenting som jag har brutit mot förr och inget jag planerar på att bryta. Att tänka mycket Realistiskt och utföra det på ett proffsigt sätt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli Whitelistad och sjukvårdare IG då det är mitt favorityrke både IRL och IG. Att bidra med god stämning i DC. Det är mina högsta mål att uppnå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är för tillfället serverlös.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka